Läs hela artikeln på Nordfront: Zigenarkvinnor bajskrigade mitt på dagen i Stockholm
När det inte räcker att snacka skit får man kasta bajs istället • Så verkar två zigenarkvinnor ha resonerat i ett filmklipp som nu har blivit viralt.
Det är väl det här som kallas för ”skit prat” ?
Man kan ju undra om det här är Dolda kameran.
Nog har man lust att ordentlig gå emot HMF lagen?
Dom här kärringarna hade nog platsat i riksdagshuset!
I början av 80 talet jobbade jag med varubevaknings system. Så jag vet vad sådana här kärringar kan bära ut mellan benen under kjolarna. Blir dom upptäckta så släpper dom det.
Det är ett helvete rent ut sagt med somliga. Har själv lite samma erfarenhet efter att ha jobbat i butik. Allt som är löst tenderar att försvinna. Observerade en gång av påskkärringarna stå och smussla med en hel matta. Dom vet att dom nästan alltid har lagen på sin sida. Helst borde man bara porta dom alla från att ens gå in i butiker! Vad det gäller kjolarna har dom speciella fickor och krokar också har jag hört förövrigt.
Sverige har berikats dagligen med mångkultur i rätt många år. Hur var det nu det stod i den inledande texten till Regeringens proposition nr 26 från 1975. Här ett klassiskt citat: ”Invandrarna och minoriteterna bör ges möjlighet att välja i vilken mån de vill gå upp i en svensk kulturell identitet eller bibehålla och utveckla den ursprungliga identiteten.” Här en länk till propositionen: 901A899E-1277-496B-9552-E70BCF5C3783 (riksdagen.se) Röstande på något av dagens riksdagspartier lär väl bara ge ännu mer mångkultur kan man tänka. För den som helt har tröttnat på dagens eskalerande samhällsförfall finns det väl egentligen endast ett val. Stöd – Nordiska motståndsrörelsen: Kategori: Politik på riksplan (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!
Först så byggde de Sverige. Sedan när bygget var färdigt så började bajskriget istället.
Detta påminner mig smaklöst om ett minne jag såg på skansen då det var apor som kastade bajs på varandra, samma IQnivå tänkte jag…
de går med bajs i byxorna , startfärdiga för krig. MODER SVEA gråter.