Läs hela artikeln på Nordfront: Vilka syften har medias angrepp på konungahusets 1930-talshistoria?
Media skandaliserar vanlig diplomati • Vera Oredsson frågar sig varför.
Judarna hatar verkligen kungahuset, de Mördade Folke Bernadotte och har aldrig bett om ursäkt för det och blir sedan röda av ilska när Carl-Filip döper sin son efter Folke.
Samt för en bunke år sedan så såg jag ett nationaldagsfirande på tv:n och när Kungen stog på scenen frömför flaggstången och gjorde hunör medans flaggan hissades så var där någon i bakgrunden som hade hissat Israels flagga på en annan flaggstång, precis i huvudhöjd med Kungen. Svt valde också att filma den vinkeln i en bra stund medans Kungen bara kunde stå där till cermonin var färdig.
Har även för mej att Kungahuset aldrig har gjort ett besök till Israel.
Syftet är att (((förstöra))). Drivkraften är det JUDISKA hatet.
Sedan har JUDARNA sina vidriga betalda lakejer på t ex SVT och Aftonbladet, som villigt deltar i det hemska spelet.
Jag har tittat på TV:n. Det är bara att använda ett filter så att all propaganda försvinner. Jag tycker det är intressant hur nära kungahuset var mot Tyskland.
Det är solklart varför inte Filip tar över tronen. Han var väl ändå tilltänkt följare?
Han har gjort sig obekväm med de utvalda kanske?!
Det lilla jag vet om Victoria… Hon kanske blir en bättre talare än sin far?
Hon får se upp med feministiskt dravel bara. Säkert några stolpskott som vill påverka henne.
Hennes make Daniel var ju nere hos Klasse i Davos förra månaden. Ger inte ett ruttet lingon för den familjen. Viktoria är ju PK så arslet nästan spricker.