Västvärlden har förlorat mot talibanerna

Läs hela artikeln på Nordfront: Västvärlden har förlorat mot talibanerna

Talibanerna besegrade det materiellt överlägsna väst • Marcus Hansson kommenterar hur det gick till.

Bra skrivit, men missförstå mig rätt här.

“Västvärlden har forlorat…”

Ganska krinch tagning, då detta kriget har varit et judiskt krig från dag 1.

Att juden har tagit över krigsmaskineriet och gett idiotiska order, lagt pinnar i ratten för bra officerare och förhindrat alla framsteg i “kriget mot terror” med ren galenskap som kostat tusentals vita liv.

Det har blivit klart att detta judiska krig bara har varit för olja, penningtvätt och opiumproduktion, liksom ytterligare ett krig för att föra miljontals utlänningar till väst.

Om militären hade fått full kontroll, skulle de ha krossat talibanerna relativt snabbt, men det var aldrig målet för dom “högre upp”, detta är omöjligt att inte förstå när man ser de begränsningar de sattes på, de var som sittande ändar, med händerna knäppta bakom ryggen, sendt för att dö för Israel.

Väst förlorade aldrig, eftersom väst aldrig var med i kriget, våra soldater var blodoffer för Israel från dag 1. Vi är ockuperade, ockupanterna kontrollerar militären och landet, och då blir det väl krinch att säga att vi var de som förlorade när vi aldrig var med.

västvärlden, rent geopolitiskt, är ju = judisk makt nuförtiden dock

Jag erkänner inte deras makt eller den förmodade titeln som väst.
de är judar, och jag kommer aldrig att använda en annan term för dem, eller ge dem legitimitet över titeln

1 gillning

En bra och intressant artikel Marcus!

Tänk er att efter 20 års tid så har en grupp nationella afghaner kämpat i ur och skur mot USA och andra sionister som har försökt att hjärntvätta folket med bla hbtq propaganda.

Det är enbart afghanerna som ska själv bestämma hur deras land ska drivas. Varken Sverige, USA eller Israel ska bestämma.

Nu får dom se till att bilda ett stabilt stab så att dom kan på allvar börja med att bygga upp landet. Skriva om regler och lagar med mera.

Vem kunde tro att en liten klick talibaner skulle kunna bedriva en stor klick utbildade militärer på flykt?

Med kamp och vilja i blodet så kan man återta sitt fosterland. Hur få man än är.

Jag önskar dessa herrar all lycka till.
Jag hoppas att dom håller sina löften full ut.

1 gillning

Vad har folket för tankar om situationen i Afghanistan?

Nu ska Afghanistans vicepresident Saleh krossa talibanerna. Han håller på att styra upp en gerilla grupp som ska återta Afghanistan.

Tror nu han lyckas?
1000 tals militärer har anslutit sig enligt judemedia.
Men media brukar ju rapportera väldigt skevt ibland. Så dom ska vi inte lita på.

Det spelar ingen roll. Sovjet förlje aldrig något humanistiskt perspektiv när dom var där i 10 år och ändå förlorade dom.

Afghanistan har alltid varit en begravningsplats för historiens tidigare härskare.

“Mitt förslag till dessa feminister är att talibanerna skulle ha slaktats när ni hade chansen. Ni skulle ha bränt ned deras byar, med invånarna i dem, kvinnor och barn sätts i koncentrationsläger ända tills varje taliban tog knäet inför väst.”

Skribenten har rätt i mycket men i det som står ovanför inom citattecken har han fel. Det går inte besegra folk i Mellanöstern, då dom lever av sin ideologi. Att sätta deras män i koncentrationsläger hade inte hjälpt, inte ens att kärnvapenbomba hade hjälp.

För dom är flera hundra tusen och majoriteten av befolkningen stödjer sharialag.

USA orakde inte vara kvar i Irak för man insåg att araber inte är vietnameser. Över 4 000 tusen amerikaner dog i Irak på väldigt kort tid.