Varför är Sverige en mångkultur?

Läs hela artikeln på Nordfront: Varför är Sverige en mångkultur?

Ny dokumentär från Jonas Nilsson och Palaestra Media • Titta på den nu i helgen istället för att kolla på Hollywood-smörja!

1 gillning

Varför är Sverige en mångkultur? - Ja, det vette Juden…

2 gillningar

(((Han))) vet och dumsvensken omfamnar hans biologiska vapen; totalinvandring av destruktiva IQ-skonummer rasfrämlingar. Dumsvensken är tom så dum att HEN tror att (((han))) står på dumsvenskens sida i den sk “islamiseringen” av Sverige, eller snarare det som en gång var Sverige.

1 gillning

En bra film, men den slutade att fungera.

Mångkulturens offer i landet är inte några könlösa dumma fåntrattar, det handlar som många vet om ett inre uppvaknande från slug indoktrinering och manipulation. Men nog är det frustrerande att se till synes helt hjärntvättade individer vandra omkring i dimma av en total okunnighet. Men den som hela tiden har matats med felaktigheter och förvridna halvsanningar har faktiskt utsatts för ett brott skulle man kort och gott kunna säga. Det är moraliskt förkastligt och enligt många ett grovt brott mot mänskligheten att som styrande försöka avhumanisera och nedgradera ett folk som nu pågår i allt snabbare takt. Demokratin används numera helt öppet endast som ett verktyg för att helt fräckt genomföra ett folkutbyte där svensken marginaliseras. Sverige utan vita nordiska svenskar i majoritet är inget annat än ett sionistiskt allemansland.

Den som har programmerats i åratal för att tänka felaktigt genom skolning, underhållning och slug propaganda för att se världen genom ett lögnens och dårskapens tankefilter för att det kanske passar de sluga styrandes agenda om ett totalitärt globalistiskt förtryckande världsherravälde. De som har drabbats av något sådant är offer och ingenting annat. Men det finns som tur är en bra medicin mot en inlärd okunnighet och psykologisk faktaresistens och det är ett eget tänkande och sökande efter ren och oförfalskad fakta. För att bryta en pågående hjärntvätt och lämna förvirringens verklighetsförnekande bakom sig krävs dock viljan att våga prova något nytt för att se bortom falska inlärda tankemönster vilket alla här redan vet.

Man måste tänka själv. Som nationell tänker man själv. Det som är en evig naturens sanning om att det är skillnad på ont och gott, han och hon, vitt och svart och att dåligt inte blir bättre om det blir sämre är något självklart för den som har valt att helt vända liberal lögn och falsk demokrati ryggen. Så snart lögnen tystnar och den alternativa censurerade nationella sanningen fått ta plats i svenskars och nordbors medvetande så kommer ingen att vilja kalla sig för nyspråkliga flytande beteckningar som sionismens hantlangare så slugt serverar. Den som tänker själv känner snart till allt mer om en tystad verklighet och ifrågasätter mer och mer. För dig som just har vaknat och insett sanningen om de slugas lögnaktiga politiska strategi och söker alternativ, besök Nordiska motståndsrörelsen: Kategori: Artiklar om ideologi & politik (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

1 gillning

Riktigt sevärd dokumentär och jag trodde faktiskt inte att jonas Nilsson skulle våga ta i judefrågan på det sätt som gjordes i dokumentären .
Jag blev glatt överraskad :grin:

Det här är stort och bidrar förhoppningsvis till att folk får sig en tankeställare. Jag är mycket imponerad.

1 gillning

Någon har laddat upp den på följande länk också.

Jag har tittat på filmen på deras hemsida.

Riksdagen beslutade det utan folkets vetskap eller medgivande, jag tror det var 1975 eller76

Jag är emot allting kultur-Marxistiskt (enbart förtäckt Satanism) ha ha varje ros har sin törn, betänk (se William Cooper)

Mångkultur är Bolshevism! Uppfunnet av Trotsky som gör de inhemska invånarna till hans offer, genom att använda sig av så kallad rasism för att erövra Ryssland var det när det begav sig, en gökunge ideologi.

Lyssnar ni till Scorpions låten så sjunger han faktiskt a gigant of the dark och inte “passage of…”

Hmm här är det Send Me an Angel - Scorpions lyrics - YouTube

Here I am
In the land of the morning star
The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns

Sirius is still the Morning Star. Lokes stjärna, då förstår man varför det är “fuckat”, men det kan ändra sig fort.

Sirius has many names
loki’s torch
the dog star
shiva
sopdet
the deer hunter