Vad i hela fridens tider menar Putin?

Putin gjorde samma konstaterande för några år sen. Om han var nöjd eller missnöjd med siffrorna kan jag inte uttala mig om.

Putin är tydligen kompis med bla judarna Henry Kissinger och Benjamin Netanyahu. Om han verkligen är kompis med dem eller bara vill bilda sig en uppfattning om var de står kan jag inte heller uttala mig om.

Det skulle kunna var så enkelt som att han vill sänka dem genom sitt umgänge med dem. Donald Trump har ju fått lida enormt för sina “Putinkontakter”.

Exakt Vera, du vet hur läget ligger. Jag kanske också då jag är uppvuxen 20 år efter ww2 men i sk ‘kalla kriget’
(som är en.patetisk psyop). Samtliga av mina nära o kära vänner har upplevt något av det allLiers ansåg 'vara ok (ike the sadpathetic hoover perpetrauer (hade jag haft honom framför mig idag med vad jag vet, ooj,) som en av orkestrators vv mordet på 1milj Tyska ‘krigsfångar’.)(allLiers ska svara för sina mordiska tillgrepp på den Tyska civilbefolkningen 1945-50,)(iinget är korrigerat förrän det är korrigerat).Jag fick ‘lära mig vad som hänt’… När jag upptäckte the fake då blev det kört. Nobody f…s with Nordes. Jag är en grundlurad individ fr 0 till 45, men nu, stopp såklart. Nu handlar det om…vilka ska kölhalas i Kalmarsund… , fuckerspedos som försöker s a s styra ska få ett sådant h…e att dessa pack skulle önska att de inte befann.sig på jJordens yta (de som gör pedofili gör också Universums största brottshandling , Oaktat vilka ‘tillgångar’ de stulit till sig så ska de få smaka på mattebankaren o de kommer inte bli nicet för förbrytarna, o därefter blir det straffpåföljden, såklart vadå… Ledsen o behöva skriva så Vera, o vill inte ngt förolämpande mot ngn. Jag tror på Putins uppfattning om…nu e de daxs för f…ng ordning el så…Ungefär som AH och Nsdap sade

Du har så så rätt Vera, dessa pack (ursäkta mitt språkbruk runt en ärevördig Dam) ska komma att få veta…

Det här är det smartaste forumet i altSverige/Sverige… Ingen annanstans går det att framföra Patriot- och reviuppfattningar samtidigt. Detta är ett Forum att vara Stolt över och bli medvetandehöjd runt/dvs intelligenshöjning runt, och kommer gå till historien. Så är det…

Simon Holmqvist skriver en lång och stundtals tilltrasslad artikel utan att nämna att Vladimir Putin är jude. Då har man missat något mycket väsentligt.

Så sant han är jude enligt ett dokument som ska finnas på att hans mamma var jude, men nordfronts redaktörer kanske inte har sett dom själva och kan säga med säkerhet att det är så. hur som helst putin umgås ju mest med judar och alla hans barndomsvänner var judar dessutom…