Ursula Haverbeck fängslas inte - en seger för rättvisan

Läs hela artikeln på Nordfront: Ursula Haverbeck fängslas inte – en seger för rättvisan

Absurda domen: Hmf att överklaga hmf-dom • ”Faller tillbaka på er själva om ni fängslar denna dam.”

1 gillning

Jag älskar Ursula Haverbeck. Hon är en av vår tids mest lysande förkämpar för kärlek, sanning och rättvisa.

Jag hatar den av JUDISK makt ägda och styrda (((tyska regimen))).

1 gillning

Betyder detta att själva domen står kvar men att det endast är verkställandet av det utdömda straffet som nu inte kommer att genomföras? Betyder det i så fall att historierevisionism fortfarande är förbjudet?

Hur som helst hoppas jag att Ursula Haverbeck får njuta får njuta av friheten i många år till. Och ett stort tack till hennes advokat, trägen vinner.

1 gillning

En positiv nyhet igen!

1 gillning

Bra men fortfarande en skam att “Tyskland” har lagar som förhindrar tyskar att uttala sig och säga sanningen! Det är även en skam att någon överhuvudtaget funderade på att fängsla Ursula! Sanningen skall segra i slutändan!

1 gillning

En lättnad och en god nyhet. GRATULIERE URSULA HAVERBECK!

2 gillningar

Men dock fullständigt förståeligt då det officiella narrativet skulle rasa som ett korthus om dels överlevarberättlserna om utskitna diamanter, runkmaskiner, burarna med björnar och örnar och annan galenskap. Minns en jude som påstod att nazisterna hade svält honom så smal att han kunde rulla under stängslet och springa till skogs. Sedan har vi ju Germar Rudolf och Fred Leucthers analyser som de facto bevisar att inga gasningar har ägt rum Om detta hade tillåtits debatteras öppet så hade hela historeen spricka som en ballong. Men grattis till Ursula som jag hoppas får leva sina sista år frihet.

Fler och fler har börjat genomskåda lögnerna tack vare bland annat Fred Leuchter och hans forskning. Sanningen kommer att segra i slutändan, hur mycket (((de))) än försöker förhindra det!

Sanningen tål att granskas medans en lögn måste skyddas av lagar.

4 gillningar

Att hon ens hamnat i talmudsionisternas nätverk, visar hur illa ställt det är i väst

Mycket bra Rickard, denna slogan skulle man komma i håg!

2 gillningar