Ulf Kristersson: "Om jag blir statsminister får inte SD vara med i regeringen"

Läs hela artikeln på Nordfront: Ulf Kristersson: "Om jag blir statsminister får inte SD vara med i regeringen"

M-ledaren ger SD kalla handen • Har inte heller någon lösning på gängkriminaliteten.

Inte för att jag tycker om uteslutningspartiet - men nog är väl benknotepartiet barnslig? "Du får inte vara med och leka med oss " är väl en mobbning på lekskoleålderns nivå . Sossar eller moderat - pest eller kolera. ( Benknotor - se på deras M tecken) kommer de till makten får nog ur svenska enkla medborgare gnaga på benen, köttet ges till kapitalisterna.

2 gillningar

När folk röstade in SD i riksdagen, så sa Björklund på TV att folk hade röstat fel! Men det ska vi rätta till!
Min fråga, hur visste han att folk röstar fel i en så kallad demokrati? Vem hade talat om för honom att folk röstat fel?
Om det är någon vi inte röstat på, då är det diktatur!
Med all sannolikhet lyssnar Kristersson på samma makt.

1 gillning

Dom skjuter sig i foten. Om de vill regera och ha någon som inflytande får de ta av skygglapparna.
Ulf är rädd att brunmålas. Eller så taktikspelar han tills vi närmar oss valtider. Jag tror på det senaste.
Men det är klart. Ju mer de bråkar, stakar de upp vägen för ett sunt och friskt NS-samhälle… Som Vera sa tidigare.

1 gillning

Dagens så kallade demokrati är bara ett sionistiskt skådespel där politiskt okunniga får ha en känsla av att det betyder något att rösta. Det spelar bevisligen ingen roll vad resultatet blir då sionisternas bankirer i bakgrunden alltid tycks stå och hånflina åt folket efter varje val. Medan deras korrupta hantlangare fortsätter att skyffla in mörka rasfrämlingar för att spotta på det vita folket. Demokrati av idag har för länge sedan spelat ut sin roll. Den som inte röstar på Nordiska motståndsrörelsen behöver egentligen inte rösta alls, det lär väl vara bevisat genom de senaste valen som bara handlat om att fortsätta med att importera rasfrämlingar i hundra tusentals varje år för att utrota det svenska nordiska vita folket. För den som vill ha mer gängbrottslighet, gruppvåldtäkter, knivvåld, terrorism, skjutningar på öppen gata, bilbränder, skolbränder och allmänt ökad otrygghet för vita medborgare i Sverige. Skicka då först ett tackkort till det politiska parti som tidigare valts och be om mer av den varan som tycks var så populär. Det är vad det innebär att rösta på samma sluga partier som sist. Här följer en länk till landets enda sanna oppositionsparti - Nordiska motståndsrörelsen:
Kategori: Politik på riksplan (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

2 gillningar

Varför inte SD + KD + M är ju rena dreamteam för ZOG.

Han var ju på bilderbergmöte senast det var 2019. Han går den sionistiska eliten till mötes, men vad spelar det för roll om han gör det med sionistdemokraterna vid sin sida? Det är en skuggregering som styr landet. Och de har placerat partiledarna där med hjälp av mediakampanjer mm.

2 gillningar

Jag brukar kalla SD sionist demokratierna! Ändå så kallar judarna SD för det mest antisemitiska! Vad kan det bero på?
Exat24 och svebbtv åkte ut från Youtube.
Min analys! Dom tror inte på kalegeriplanen, som man måste i diktaturen.