Turkiskt nationalistparti vill avslå Sveriges Nato-ansökan efter dagens koranbränning

Läs hela artikeln på Nordfront: Turkiskt nationalistparti vill avslå Sveriges Nato-ansökan efter dagens koranbränning

Bägaren har runnit över för MHP-ledaren • Säger nej till svenskt Nato-medlemskap efter koranbränning och PKK-flaggviftande i Stockholm.

Bränn då fler koraner tyvärr ,då ingen vill vara med i den skräp pakten.

1 gillning

Nej.

Inte ens jultomten.
Nog rinner bägaren över. Skriv under på det kamrater.

:thinking:

1 gillning

Jag tycker att det här låter riktigt bra! Vi får hoppas att beslutet står sig. Tyvärr tror jag inte att (((dom))) ger sig.

2 gillningar

Årets händelse i Sverige och det ser ut som att Nato-medlemskapet som en konsekvens inte blir av. Var befann sig Motståndsrörelsen någonstans?

Det är ju en oerhörd grej att Sverige efter alla dessa årtionden slutligen ansöker om att få bli medlem i Nato och så riskerar allt att falla pga en judepeddobögdansk. :rofl:

Det här borde ju ha varit Motståndsrörelsens stora dag och politiska seger. Istället står en judepeddobögdansk och påverkar utgången av världshistoriska beslut och får rubriker i HELA JÄVLA VÄRLDEN.

Eller vad säger du @Armafrei ? Eller @AndersJonsson :wink:

1 gillning

Hade motståndsrörelsen varit på plats hade nog demonstrationen som sådan mot Turkiets inflytande på de styrande politikernas ansökan till Nato minskat i slagkraft. Detta på grund av att sionisternas journalister inom media då som vanligt säkert helt hade fokuserat på hur hemskt det är att en helt laglig nationell organisation som NMR kan verka inom landets gränser. Politik är ett spel där man ibland uppnår de största segrar genom att tänka lite strategiskt och mycket noga välja sina strider. Hur som helst får man väl hoppas att turken är så förbannad att han inte kan gå med på att tillåta Sverige att bli en avfyrningsramp och måltavla för kärnvapen, eller hur…

1 gillning

Armafrei…

:rofl::rofl::rofl:

Jag säger inte att det du skriver är fel. Jag bara konstaterar att du faktiskt påstår att det kan vara positivt att Motståndsrörelsen håller sig borta från olika evenemang. Ja jo, du skyller på sionistisk media, men ändå! Motståndsrörelsens närvaro kan vara NEGATIV! :rofl:

Undrar vad @AndersJonsson säger om det?

1 gillning

Ärligt talat fattar jag inte hur en politisk organisation medvetet skulle vilja gå miste om all den här uppmärksamheten i världen:

1 gillning

Turk på burk luktar urk…

Hoppas detta leder till att Sverige inte tillåts gå med i (((NATO))). Tämligen ganska enkelt att förolämpa turken i Turkiet, vilket sätter käppar i hjulen för ett NATO-inträde.

1 gillning