Turkisk media uppmärksammar Avmaskerats PKK-avslöjande

Läs hela artikeln på Nordfront: Turkisk media uppmärksammar Avmaskerats PKK-avslöjande

Rojavakommittéerna som “hängde Edogan” säljer PKK-propaganda med hjälp av SEB • Turkisk media rapporterar nu att den svenska storbanken stödjer terrorklassade PKK.

Det är inte oväntat att den vidriga JUDE-banken SEB gärna hjälper till att finansiera terroristerna i PKK.

(((Staten och kapitalet, eller kapitalism och kommunism))), det är två sidor på samma mynt. Det är samma sak som JUDISK makt. Lär er det alla vänsterblivna.

Mycket bra avslöjande av Avmaskerat.

Man kan ju hoppas att detta ska sätta käppar i hjulet för Sveriges och Finlands NATO-inträde, men tyvärr lär det inte ske, eftersom även Turkiet ägs och styrs av JUDISK makt.

Det (((dom))) har bestämt, det vill säga att Sverige och Finland ska sälja ut totalt till JUDE-USA, det kommer tyvärr att ske, så länge som JUDE-makten sätter dagordningen för världspolitiken. Det enda som kommer att ske är att Turkiet kommer att pressa på de svenska folkförrädarna i riksdag och regering för att få några kurder utvisade. så att Erdogan kan få en fjäder i hatten i hemmaopinionen. När detta har skett kommer Sverige att välkomnas in i terrororganisationen NATO.

1 gillning

Stackars kistrunkare Norlén som inte fick åka ner till Tutkiet och träffa ordensbrodern Erdogan. Med tanke på hans position så är det väl högst troligt han också är en kistrunkare.

Och dessa PKK terrorister har sverige samlat sen 70 talet! Jävla Palme ideologi!
Vi ska vara bäst i klassen på att samla skräp!
Skulle inte förvåna mig om USA använder dessa " ny svenska" terrorister i andra syften tex skapa andra nya terror organisationer.
Påhittad terrorism gynnar USA och deras sion bolag till att skapa nya krig och tjäna ännu mer pengar!

Skicka ut PKK packen till turkiet och låt de dömas till landsförrederi! Så går det för landsförrädare!
Här i Sverige så tar de på sig offerkoftan så ska sverige göda dessa terrorister! Utvisning!

Jag har nämt flertal ggr här att jag tycker att samtliga personer som är medlemmar i PKK YPG även andra terror org ska utvisas direkt från Sverige.
Sverige samlat dessa mördare , kriminella sen 70 talet men nu räcker det!
SEB kanske borde också bojkottas.

Ut med bergstrrroristerna!