Tor Paulsson arrangerar återigen "alternativ bokmässa" i hemlighet

Läs hela artikeln på Nordfront: Tor Paulsson arrangerar återigen "alternativ bokmässa" i hemlighet

Försökte dölja sitt arrangörskap • Nya Dagbladet fortsätter avslöja nationella rörelsens egen frimurar-guru.

1 gillning

“Vaktmästaren Tobbe” igen ja :roll_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Han ger mig både psykopat-vibbar och sektledar-vibbar. Undvik alltid sådana personer. Dom för inget gott med sig.

1 gillning

Det var en hemlig fraktion under Tors ledning i SD som bröt sig ur och bildade Nationaldemokraterna. Därmed blev SD till stor del “tömt” på de mer radikala och återstoden uteslöts senare successivt och ganska lätt av systemvänliga karriärister. Nationaldemokraterna drabbades senare av en försvagande splittring då Tor misshandlade den kvinna han levde med ytterst brutalt. Detta ledde i sin förlängning till att partiet försvagades och till sist lades ner. Tor lyckades få med sig några, bl.a från Nationaldemokraterna, vilka blev grunden för hans “hemliga” nätverk. Således kan konstateras att Tor har lyckats ta bort de mer radikala från SD (som blev ett “korrekt” parti) för att bilda Nationaldemokraterna som han senare lyckades försvaga så pass att det lades ner. Var och en bör fundera över detta. De ledande såväl som fotfolket i NMR, De fria, AfS med flera bör beakta dessa fakta och inte acceptera den manipulerande härskarmetod som förstört så mycket.

Jag tycker att " tobbe " är riktigt bra…det han sa om att vi måste sluta leta fel på varandra tyckte jag var perfekt.
Vi skall hålla ihop och ev. kritik skall skötas internt.
Patrik Forsen borde knipit näbb om att han supit med " tobbe" och i fyllan fått en smäll…om jag minns rätt hade " tobbe" bett om förlåtelse efteråt.
Fakta :
Det finns inte en enda svensk och trygg stad !!–, Medan nationella jagar varandra så gnuggar expo händerna i förtjusning.
En annan bra sak " tobbe " sa var att man kan ha mycket mer gemensamt med en nationellt sinnad & vettig utlänning än en infödd heläkta arier .
Som svenska batikhäxor uppför sig tror jag inte skulle accepteras i något annat land.
Vi har ett “nödläge” och alla krafter måste samarbeta.
Inga…jo MEN…xx…bla,bla , bla…