Tidigare M-politiker döms för våldtäkter av dementa

Läs hela artikeln på Nordfront: Tidigare M-politiker döms för våldtäkter av dementa

Filmade våldtäkter mot fyra demenssjuka kvinnor • Döms till 7 år och sex månaders fängelse.

Ser man på, en adopterad gatuskitare. Ränderna går tydligen aldrig ur dessa gatuskitare. Efter avtjänat straff, skicka hem pajeet.

1 gillning

Nej det är i deras gener…blir illamående när jag ser förskolepersonalen där jag bor, de verkar föredra att anställa mörka män och kvinnor.

1 gillning

Jag bor på ett särskilt äldreboende. Här finns dementa kvinnor. Min reaktion på vad denna undermänniska gjort mot de försvarslösa kvinnorna är att jag blir så äcklad att jag inte finner ord. Jo, en tanke dyker upp: Alla brott mot försvarslösa äldre från den personal som är satta att sköta om dem, skall i en någorlunda rättvis värld straffen automatiskt alltid fördubblas.

1 gillning

Satirisk brukar jag yttra: Att jag hellre ledsagas av 2 korrekta SS män, när min livskvalitet är lika med 0, till en gaskammare, än våldtas i ett svensk hem för dementa av tredje världens avskum.

1 gillning