Theodor Engström får rättspsykiatrisk vård

Läs hela artikeln på Nordfront: Theodor Engström får rättspsykiatrisk vård

Inte terrordåd att mörda en psykiatriker enligt Gotlands tingsrätt • Annie Lööf blir utan skadeståndspengar • Stort bakslag för åklagaren.

Psykiatrisk vård? Hjärntvätt eller vägledning? Det är frågan.

1 gillning

Normalt utfall efter ett normalt dåd. Sinnessjukt om detta hade blivit sett som ett terrordåd. När de försöker att få faktiska terrordåd, som enbart har drabbat vita svenskar som psykfall och inte terror så blev jag faktiskt förvånad att detta inte skulle komma att klassas som ett faktiskt terrordåd bara för att det var en vit svensk man som utförde det.

Rödskrikan är nog besviken då denne inte får sina pengar för påstådd sveda för ett dåd som hon aldrig drabbades utav. Som drog in hela sin familj inklusive barnen helt i onödan bara för att få extra uppmärksamhet och tycka synd om, men även något som hon utnyttjade inför valet.

Ett sociopatiskt psykfall som enbart bryr sig om sig själv och inte den kvinna som dog p g a ett land som befinner sig i fritt fall, och som är orsakat av liknande psykfall tillika landsförrädare såsom denne rödskrika och hennes gelikar .

Rödskrikan var ens aldrig hotad då hon har säpo-vakter runtomkring sig. Herregud, trodde inte rödskrikan kunde falla lägre i anseende, men detta … känns snarare som att hon har en psykopatisk / sociopatisk störning där narcissism allt som oftast ingår.

2 gillningar

Jag håller med dig.

Annie Lööf har visat upp hur en narcissist beter sig i det här tragiska fallet, där en helt oskyldig kvinna miste sitt liv. Hon skyr inga medel, allt måste bara handla om henne. Låt ingen vuxen få dig eller någon annan att tycka synd om denne, för det är en manipulation och säkerligen en av de allra framgångsrikaste av manipulationer.

Man är för övrigt ingen bättre människa för att man tycker synd om någon, tvärtom är det att se ned på någon.

1 gillning

Skönt att den osmakliga häxan Rööw inte får ett öre :rofl:

Engström har drivits till galenskap av Sveriges rubbade politiker och den häxkittel vi tvingas leva i.

1 gillning

Ett stort problem med systemet i Sverige är att när vårdande läkare bedömmer patienten som färdigbehandlad, så släpps han helt sonika ut. Det kanske inte kommer ske imorgon eller nästa vecka. men det kan ju ske om 4-5 år. Hade varit bättre att slussa så farliga människor vidare till fängelse i sådana fall. Men Sverige är ju helt galet så jag blir inte förvånad.

1 gillning

Tycker definitivt inte synd om Annie eller individer likt dessa som enbart utnyttjar och manipulerar.

Hade jag varit i hennes situation, fått höra efteråt att en man hade nyligen mördat någon och man själv fanns med på listan, då hade jag tackat dessa för att ha förhindrat och räddat ens liv eventuellt (inte för att rödskrikan var hotad då hon förmodligen är nästan konstant under bevakning / beskydd).

Jag skulle tackat dessa för att ha fångat individen och varit nöjd där. Hade jag haft barn i 2-4 års åldern hade jag aldrig sagt något eller dragit in dem i detta och pratat inför all världens media och skapat den uppståndelse hon har orsakat. Att använda och utnyttja sitt egna barn på det viset… saknar ärligt talat ord.

Att sedan vara en bland många, många fler på en lista där en enda person är den enda som väljer att gå in i rätten och tigga om 100.000kr för påstådd kränkning? Bara så genomvidrigt beteende.

En person har dött och en familj sörjer, att bete sig som denne psykopat är fasiken, vet inte vad. Gissa varför ingen annan på dödslistan valde att göra som rödskrikan. Ingen är lika störd som Annie.

Det beror på tycker jag. Ta Norge t.ex som har väldigt få våldsbrott per capita som utgår från att vårda och rehabilitera. Tycker att vård ska finnas om det är nödvändigt (för etniska svenskar då) som ska hjälpa dessa att bli friska.

Sedan om de hinner bli friska strax därefter, ta ett mord t.ex på 15 år i fängelse, sitter på psykiatri i 3 år och kommer ut i friheten. Då borde denne slussas in i fängelset resterande 12 år (utan en satans massa rabatter).

Annie Lööf skulle ha befunnits på ett sanatorium om dessa hade funnits än idag.

Tillägg:
Narcissistisk personlighetskriterier:

1. Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande
  2. Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek
  3. Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer eftersom den själv är så viktig
  4. Har ett överdrivet behov av beundran
  5. Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa behandlingen när denne söker sådan
  6. Utnyttjar andra för att uppnå sina mål
  7. Saknar eller har bristande empati
  8. Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra
  9. Beter sig högfärdigt eller arrogant.

Ganska många punkter som kännetecknar rödskrikan.