Tårgas och böter för demonstranter i Paris

Läs hela artikeln på Nordfront: Tårgas och böter för demonstranter i Paris

Folklig manifestation kort innan presidentvalet – stort hot • ”Demonstration och blockering – två väsensskilda saker”.

Nu är snöbollen i rullning. Lite till, så faller det judiska korthuset. Deras enda utväg är att de får igång ett storkrig. Även om de lyckas starta det, så kommer det att självdö rätt snart, för det judetrixet funkar inte längre. Dagen hbtq-soldater är oanvändbara och juden har inte längre monopol på informationsförmedling och deras lakejer(Polis) vet om att de snart får tampas med miljarder människor. Juden är rökt, snart även bokstavligt.

3 gillningar

Polisens specialkommando var ytterst våldsam mot bilister och fotfolk. Sällan har det setts och känts så mycket gas i Paris, säger en journalist. Journalisten fortsätter att berätta om att nämnda polisstyrkor slagit söder åtskilliga bilrutor med folk sittande inuti. På många hål uppvisade dessa polisstyrkor ett synnerligen brutalt våld mot fredliga demonstranter.

1 gillning

Hoppas verkligen du får rätt.

1 gillning

Låter lite väl optimistiskt, men det vore det bästa som hänt mänskligheten någonsin.

Rotschild grabben visar jude diktaturens fula ansikte! Han har inte gjort som Mordernas Vd Stéphane Bancel, sålt aktierna och dragit! Han hoppas nog på att slippa bli en lyktstolps prydnad!

1 gillning

Ord som uttalas som ett ord ska skrivas som ett ord. Särskrivningar ändrar i värsta fall betydelsen av vad som önskas förmedlas.

De gör nu så mycket de kan i Ukraina.

Förr i tiden när överheten gick för långt i vidrigt maktmissbruk behövdes det ofta inte mer än stenar, påkar, handverktyg och diverse rep för att befria korrumperade förtryckare från inbiten villfarelse om att de var bättre och stod över alla andra. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan dagens av de sluga så förtryckta människorna i världen tar sig en titt i historieboken och inser dessa fakta…

Skriv om meddelandet som du vill ha det!

Så här: “Rotschildgrabben visar judediktaturens fula ansikte! Han har inte gjort som Modernas VD Stéphane Bancel, sålt aktierna och dragit! Den senare hoppas nog på att slippa bli en lyktstolpsprydnad!”

Skriv nästa gång, meddelandet som du vill ha det direkt.

Det är bättre om du lär dig skriva korrekt. Gör ett försök nästa gång, och följ inte en felaktig automatisk stavningskontroll.

Det är bättre att du som kan gör det. Annars kan det bli fel.

1 gillning

Jag har inte tid att rätta alla dina kommentarer.

Nej men du har tid att gnälla. Sluta då med det.

1 gillning

Nej, jag gnäller inte; jag gav dig ett råd.

Sluta med det utan rätta till direkt.

1 gillning

Du vill alltså inte lära dig. Då vet jag och andra här.

Jag lär mig när du skriver rätt. Inte för att du gnäller