Talibanernas totala seger

den enade kapitalistiska västvärlden har blivit ägda av grottsaraber med ak-47or
“demokratiska regeringen” som USA spenderat 20 år att bygga upp kollapsar sekunden USA sticker lol, dom flyr och lämnar stad efter stad i stora militärkonvojer

vad säger detta om USA LOL

1 gillning

Jag tror det är et planerat spel, då dom nu får taliban at framstå som goda genom deras handlingar, så dom som nu kallar taliban “based” gör at establisemanget kommer at hetsa om hur vi är lika, vi är terrorister och Svennebanan i gatan blir nog at bita på.

Foliekippan min har sällan fel i slika fall, om taliban på riktit var “goda” sku media inte tala sanning, men ljuga om dom så inte någon visar sympati.

asså dom enda som är någorlunda sympatiska med talibanerna är ju folk inom dessa sfärar (och även här är det ju splittrat)
inte som om etablisemangsmedia försöker måla upp en bild av talibanska hjältar
bokstavligen ALLA är ju emot talibanerna

så du menar att det finns element som målar en sympatisk bild med talibanerna inom nationella cirklar och detta ska leda till att staten ska kalla oss terrorister?
sympati har ju redan getts ut till Hezbollah och Palestinska kämpar, tror inte detta gör nån skillnad

Inte spesifik riktat mot svenskar, men hela “alt högern” i usa.

Dom målar up en bild som nationella ser på som et godt et, för så visa til alla “nazistarna” som gillar taliban.

Venta du bara, dom är så jävla lätta at läsa, för många “normies” tycker som oss, fast dom vågar inte stå for det, och dom er litet mera “men vi behöver inte vara så fanatsika”, dom tycker saker men vil bara sitta i soffan, sen när vi terror stemplats, vil dom även ta avstånd från sina egna tankar, för dom vil få dom at tenka “Dom här är jo galna, inte kan jag vara eniga med dom!”

1 gillning

Jag skiter fullständigt i vad som händer i dessa n***-länder, bara inga fler kommer till Sverige!!!

1 gillning

baserat boomer mindset

En sådan tendens får man väl kalla “vit sharia”?

Talibaner, sunni, shia - de är alla muslimer och därmed “terrorister”.

Etablissemanget gör gärna kopplingen mellan islam"ism" och vit nationalism.

Vanligt folk hatar islam oavsett fraktion.

Tycker det känns långsökt att det skulle vara ett planerat spel där det här var något av huvudmålen från början. Däremot är det säkert sant att det särskilt i USA går att uppvigla “patriotards” som stött krigen - eller till och med deltagit i dem - till att bli arga på de som nu uttrycker skadeglädje över att USA:s invasioner av Irak och Afghanistan varit helt misslyckade om målet var att göra de samhällena till liberala demokratier. Dock är det ju svårt att inte känna skadeglädje och göra analysen att USA inte lyckas med sina uttalade mål (krossa islamism/sprida “demokrati”/hitta massförstörelsevapen) och bara orsakar död och lidande som gynnar Israel och kostar blod och pengar för USA.

Inte från början, men när dom var färdiga med at skapa kaos i Afghanistan och så en gyllen möilighet at fortsetta hetsa mot “Sånna som oss”.

Dom har för lenge sedan fattat hur vi tenderar “Juden sejer Y, då gör vi X”, och dom spelar på dessa saker, dom kvetchar som galna om saker i media som dom VIL at du skal stödja, för så använda det imot oss.

Så styrar dom oss i riktningen dom vil, och “grifters” pushar på om hur bra X är, och många går rakt i fällan

Vi ligger bakom dom flera steg, fast vi tror saker går vår väg, det gör oss passiva och fungerar som “release valve”

Jag är skit på at formulera mig på svenska, men jag håppas ni fattar hur jag menar.

Jaha, nu har Kabul fallit och USA-marionett presidenten har flytt landet.

Hur länge höll den demokratiska regeringen? måste vara ett världsrekord i regeringskollaps asså hahaa
verkar verkligen som att INGEN (förutom oligarker, drogodlare och bacha brazi entusaster) stöttade den demokratiska regeringen

armen släppte ju sina vapen INNAN talibanerna ens nådda några städer

Om det är någonting det säger så är det att terrorismen har vunnit, jag har inget till övers för muslimer och detta bakåtsträvande patrask som Afghanistan består av, men USA och Sovjet har i hur många år som helat försöka knäcka dessa talibaner, och i slutändan visade det sig att packet var både smartare och starkare än några av världens största (((militärmakter))). Vad gäller situationen i sig skiter jag personligen fullkomligt i vilket, inte för att jag hade mycket förhoppningar om att Sverige skulle utvisa dessa importerade ryggradslösa våldtäktsmän, men nu är spiken satt i kistan om att varenda en av dom kommer få stanna kvar här oavsett, det är det enda tråkiga med denna händelse!

1 gillning

Måste säga att det är ju underbart att talibanerna uppmanar sitt folk att åka tillbaka till Afghanistan och tjäna sin nation.

Låter super fint. Så nationalistiskt.
Men hade en vit uppmanat vita att resa till sina respektive hemländer och kämpa för sitt land då hade det blivit ramaskri i den sionistiska median.

5 gillningar

Den här konspirationsteorien är lite väl långsökt. Talibanerna har alltid försökt sammanblandas med terrorism, al-Qaida, ISIS osv när det egentligen är en nationell motståndsrörelse med islamisk värdegrund. Att de nu genom seghet, offervilja och fanatism har lyckats ta tillbaka sitt land bit för bit är ett stort vitt piller för alla som kämpar mot globalistiska övermakter. Att de är muslimer är ju bara helt naturligt eftersom Afghanistan är ett muslimskt land.

2 gillningar

Håller med dig fullt ut.
Jag önskar dessa nationella kämpar att fortsätta att tro på ett fritt Afghanistan.