Talibanernas internationella presstalesperson vägrar att prata med israeliska journalister?

Läs hela artikeln på Nordfront: Talibanernas internationella presstalesperson vägrar att prata med israeliska journalister?

Talibanernas presstalesman pudlar försiktigt • Intervjuades av misstag av en israelisk reporter.

Muslimerna har rätt. Han måste vara försiktig i framtiden. Men det gäller alla sunda män och kvinnor från världens alla hörn. Tala aldrig med juden. Vänd alltid ryggen mot juden om du inte är manad för strid.

Man ska aldrig låta fienden intervjua dig.

Edit: stavfel

1 gillning

Det skulle vara omöjligt att undgå intervju av judar eftersom de kan ljuga.
Talibaner har nu mycket att göra i landet. De skulle inte kämpa för palestinier. Det finns många muslimska folk, men de är ju inte överens om islam.

Talibanerna stiger i aktning hos mig för varje dag som går. De har dragit ner byxorna på der ewige och hans lakejer amerikanarna på ett sätt som aldrig tidigare skett, bortsett från Tredje Riket. Jag önskar Suhail Shaheen och hans talibaner all lycka och framgång i byggandet av det nya fria Afghanistan och kanske får han en dag känna glädjen att få uppleva den allra sista juden.

1 gillning

Jag håller med dig.
Underbart att se en “liten” grupp nationalister som står emot en större grupp militärer som är tränade av sionisterna.
Dom behövde inte ens avlossa skott för att återta sitt fosterland.
Räckte med att besöka by till by, stad till stad.

Jag hoppas att detta är en mogen grupp talibaner.
Jag hoppas dom håller sina ord.

Men sen ska inte väst komma och peka finger och försöka påverka deras sätt att leva.

Dom vill inte ha massa bacha bazi, dom vill inte ha homosexualitet och dekadens i landet.
Dom vill ha inte ha mtv, Netflix och liknande judiska och dekadenta tjänster.
Dom är måna om framtidens barn.

Jag önskar att Sverige hade haft en bra ledare som hade stängt ner allt dekadent som visas på nätet och tv. Vi behöver hårdare tag i vårt land.

Som vi ser nu så blir varenda unge helt knäpp av att titta på tiktok eller Netflix, blir dom knäppa så bytar dom kön eller kallar sig för katt.

Judar kan man undvika…men just sionister är lite svårt att undvika.

Var läste du det där om att talibaner inte vill hjälpa Palestina mot Israel?

Kan det inte vara så att man fokuserar på sitt land först med att bygga upp. Sen kan man hjälpa sitt broder folk.

Dom har ju exakt samma fiende dvs judarna/israelerna/israel/USA/sionisterna. Så konstigt om dom inte supportrar palestina då kan jag tycka.

Vi får se vad som sker.
Hoppas på ett enat Mellanöstern. Dom ska leva i frihet.
Liksom vi i Europa ska leva i frihet.

Vi alla trivs bäst med att bo bland vårt eget folk.
Där vi kan tala samma språk, där vi kan se likheter med varandra. Där vi delar samma kultur och tradition.
Det är nog en dröm för exakt alla folkgrupper, att leva med sitt eget folk.

Så om man ej är mannad för strid ska man alltså fega ut och vända om? Eller om man är mannad för strid så ska man alltså tala med juden?