Talibanerna stoppar ny massinvasion av skäggbarn

Läs hela artikeln på Nordfront: Talibanerna stoppar ny massinvasion av skäggbarn

Talibaner är “inte för” att afghaner lämnar Afghanistan • Samtidigt bygger Turkiet gigantisk mur för att stoppa ny skäggbarnsinvasion.

Oj vad talibanerna är elaka mot våra batikhäxor, när dom inte skickar några sexleksaker till dom!

Modus Operandi bland skäggbarn för att säkra sin ankomst till det mottagarland att vegetera på: “Men jag spred ju anti-talibanpropaganda för några dagar sedan och nu kommer de döda mig om jag inte får flyyyyy!”

Turkiet är inte på våran sida, de enbart utnyttjar situationen till deras egna fördel. De hade inga problem med att hjälpa terrorister i Syrien för att störta folkhjälten Bashar al-Assad, ergo samma sida som sionisternas och judens.

De (Erdog) har uppmanat turkar och annat icke-vitt att föda så många barn som möjligt inom Europa för att öka födelseantalet inom hela Europa, för ett succesivt folkutbyte (vilket även är planen, en plan som judarna, sionisterna, globalisterna et al också har).

Nu ska de vara en slags… “hjälte” och stoppa detta? Nä, Turkiet är terrorister själva och stödjer terrorism, precis som ockupations- och terroriststaten Israel men även USA och Saudi.

Är inte Er(DOG)an f.ö. kryptojude? Glöm inte heller att Ataturk (Turkiets “skapare”) också var en jude. En s.k “Doenme”, aka “hemliga judar” som tog makten efter att ottomanska riket föll. De, Ottomanska riket, som f.ö. betedde sig patetiskt och fegt under första världskriget genom att de försökte utnyttja tyskarna och Tyskland för att göra deras egna skitgöra. Tills de bestämde sig för att ställa sig på tyskarnas sida som (tyvärr, tyskarna alltså) förlorade kriget.

För att sedan tas över av judar - dagens Turkiet (och övriga Europa då fienden vann).