Läs hela artikeln på Nordfront: Sveriges militära stödpaket nr 7 till Ukraina presenterat
”Överskottsmaterial” ger regeringen rätt att själv besluta. • Inga ”Archer” ingår denna gång.
Det svenska skattebetalande folket har aldrig fått säga sitt i frågan om det är rimligt att skänka bort landets inköpta vapen som är så viktiga för vårt eget lands försvar. Dagens alltmer uppenbart helt inkompetenta styrande skojare i landets så kallade demokrati, visar ständigt, gång på gång att de tycks ha något annat än det svenska vita folkets bästa för ögonen. Det är dags för en ny politik för en ny tid. Den 11 september är det dags värna sitt eget folk. Rösta på – Nordiska motståndsrörelsen: Ett revolutionärt val – riksdagen (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!
De slösar med Svenska skattebetalares intjänade pengar.
Det är bitvis oerhört irriterande att se vad f-n resten av Europa har att göra med konflikten mellan Ukraina och Ryssland att göra.
Jo. Man har en aning… Låt Ruski och Zelensky lösa sin konflikt.
Att Svenska regeringen stöder med utrustning, gör lilla Sverige en måltavla i olika avseenden. Sosse-mopsar med anhang tror att de gör en god gärning.
Nej. Sköt sig själv och siiiiiit i andra.
Jag undrar vad för ammunition som är överskott? Excalibur? Kulspräng granater? Dom är riktigt dyra men effektiva.
Snart kommer kokainclownen i Kiev gapa efter ännu mer och våra landsförrädare till politiker kommer gladeligen skänka bort mer av svenska folkets tillgångar.
Folk borde fråga sig vad svenskar tjänar på att skapa ett nytt kallt krig med Ryssland. Att alla som stöder liberala bögvärderingar tjänar på att ha dåliga relationer med Ryssland förstår jag. Jag vägrar dock tro att medelsvensson fallit så långt ner i dekadensen att man är beredd att provocera fram en kärnvapenkonflikt med Ryssland för att försvara västs liberala HBTQ-samhälle. Sverige vakna!