Sveriges ambassadör i Ankara kallas till samtal om Paludans koranbränning

Läs hela artikeln på Nordfront: Sveriges ambassadör i Ankara kallas till samtal om Paludans koranbränning

Menar att Paludans aktion utgör ett “hatbrott” • Tillstånd till vänsterextrem PKK-demonstration ett avtalsbrott, enligt Turkiet.

Hmmm…
Allt måste falla samman innan det byggs upp igen.
OT: Det har varit en jävla massa kriminella handlingar mellan fredagen och lördagen.
Jag tror att många poliser “hoppas” på ett förfall och därefter hårdare regler och lagar kan
tillämpas. Farbror blå är nog förbannat trött. Men men…

Men det är spännande tider.

Man kan väl tycka vad man vill om att det offentligt eldas religiösa skrifter som Koranen, vilket väl kanske mest sårar sådana människor som kanske tror på texterna på ett mer religiöst och mindre politisk sätt kan man tänka. Men Rasmus Paludan har ändå trots allt rätt i mycket kring vilka som hör till Sverige och inte så att säga. Här en länk till hans senaste video kallad: Quran burning in front of Turkish Embassy in Stockholm, Sweden. Stram Kurs | Facebook

Jag har inte speciellt mycket till övers, för denna enligt SVT, extrem höger politiker. Jude bög pedo politiker. Men att han retar muslimer och turken tycker jag är bra.