Studie: Israel har högst andel coronafall per capita i världen

Läs hela artikeln på Nordfront: Studie: Israel har högst andel coronafall per capita i världen

ISRAEL • Medan Israel enligt en studie har världens största andel coronasmittade av egna befolkningen, så hamnar man på fjärde plats när gäller ”coronarelaterade dödsfall”. Pfizervaccinet uppges förklara skillnaden. Israel är världsledande när det kommer till antalet smittade av coronaviruset per capita under veckan som föregick tisdag 31.8, visar en studie som Oxford University publicerade…

Det här bevisar väl vad jag alltid har ansett. Lita inte på ett jude vaccin. När inte judiska chefer ens gör det.

Det kanske är guds straff till det utvalda folket? För att dom misskött sig?

Oy vey! Det här är ju rena förintelsen 2,0 - eller är det 3,0 eller 4,0?

Det är en överraskning. Jag trodde att judar får något annat, något ofarligt.

1 gillning

Pfizer är judeägt. Det är ju inte första gången som vi sett att überjudar parasiterar även på sina egna, typ kannibalism. Att göra precis allt för att tjäna maximalt med scheckels.

2 gillningar

“The antihuman Jew will also destroy other Jews if they are less destructive and evil than he is if they get in his way.” Bobby Fischer (1943-2008)

Hur har dessa coronafall konstaterats? Med RT-PCR-tester vilka inte är några egentliga tester utan bara en dupliceringsmetod? All covidstatistik som grundar sig på RT-PCR-tester är värdelös.

1 gillning

Vaccinet är värdelöst, testerna är värdelösa, covid-19 är en vanlig influensa som har blåsts upp. Allt för att införa diktatur!

Självklart är det så. Bra att du påminde mig om Bobby Fischer. Spelade upp hans tirader nu igen för att åter avnjuta detta genis totala avklädning av den vedervärdige fienden. För de som inte hört detta, gör det!

1 gillning

Bobbys “A few Notes on the Jew” har blivit allt svårare att hitta men här är de ännu: Bobby Fischer's "Notes on the Jew" - altCensored

Såklart att det alltid ska va Judarna😪