Läs hela artikeln på Nordfront: Stray
RECENSION • Daniel Olofsson har spelat kattspelet Stray och berättar här varför och om hur spelupplevelsen som katt var.
Bra recension. Har själv spelat igenom Stray och jag gillade det mycket, även om det var kanske lite för enkelt majoriteten av tiden, och lite för kort story. Tror jag plöjde igenom spelet på 3-4h. Men jag antar det kommer komma en uppföljare så småningom.
Nu spelar jag ju inte så mycket alls på senare år men Stray är nog det bästa jag spelat sedan Valheim.
Det var många år sedan man spelade dataspel, men titeln ”Stray” på spelet som avhandlas i artikeln fick en att minnas en Rock-grupp som man lyssnade en hel del på när de lanserades i början. Här en bra rocklåt som håller än, om man nu gillar Rockabilly. Stray Cats – Rock This Town: The Stray Cats - Rock This Town - YouTube Tänker inte snacka politik här och säga sånt som att alla normalt tänkande människor bör rösta på Nordiska motståndsrörelsen söndagen den 11 september. För det behövs ju inte, för det gör ju allihop ändå, eller hur…
Folkgemenskap!