Läs hela artikeln på Nordfront: Stor riksdagsmajoritet röstade för Nato
Endast V och MP röstade nej till den ökända krigsalliansen • Försvarsministern påstår att det nu blir “ökad stabilitet och säkerhet”.
Folkförräöare och globalisthoror! Jag avskyr, föraktar och hatar er av hela mitt hjärta.
Ännu en seger för sionismens krigshetsande anti-vita sluskar. Men det var väl väntat, för vad går inte att köpa för pengar - Ja, det skulle väl då vara äkta kärlek vilket väl sådana där pengakåta till synes helt hjärndöda politikeruslingar helt saknar när det gäller vårt vackra Norden och Sverige. Om vanligt folk inte säger ifrån så är landet snart en måltavla för ett kommande kärnvapenkrig. Det var väl Gotland som USA talade sig varma för tidigare, så det blir väl där som den första fasta missilbasen för kärnvapen i landet kommer att placeras kan man tänka…
Det är så vidrigt, det är svårt att finna ord. Det hedrar V och MP att de röstade mot i alla fall.
Förra veckan när jag stod och väntade på bussen, såg jag två pansarvagnar komma i stor transport längs vägen.
Det behövs tydligen långa och breda landningsbanor så mycken natur kommer förmodligen att skövlas. Men det tycker säkert sheeple det är värt för att känna sig säkra för den onde Putin.
267 som rymde ifrån en idiotanstalt? Rätt många - men i en demokrati har de röstberättigande med höga arvoden dessutom.
Så länge Turkiet säger nej så blir det inget medlemskap dock era fåntrattar. Fortsätt att jävlas med turken. Sverige har väl redan förstört chansen för en lång tid framöver. Hehe.