Stoppa pressarna: Aftonbladetchef låg med källor

Läs hela artikeln på Nordfront: Stoppa pressarna: Aftonbladetchef låg med källor

“Expert” och intervjuobjekt • Skröt öppet om detta enligt tidigare kollega.

Jag har aldrig köpt den blaskan och kommer inte heller göra det.

Det finns inget som motsäger att kvinnan som beskrivs som expert inte skulle vara någon expert. Alla är vi väl experter på något. Jag själv t ex är expert på surkålsinläggningar.

Kvinnan som utpekas kan vara expert på att inta ryggläge, sära på benen och räkna flugorna i taket medan den “grävande” journalisten “gräver” i hennes underliv med sitt hårda “spett”.

Sere mest fram emot doxxningen. Att få reda på exakt vilket kräk det råkar vara och aldrig tidigare har väl öknamnet Aftonhoran passat så bra som nu.

1 gillning

Det här med pressetiska regler och ord som självständig journalist låter faktiskt som en helt omöjlig kombination när det gäller sionismens judestyrda media.

Hur gör man bäst surkål? Seriös fråga. Min fick lite konstig smak, vill ha den så nära Krakus som möjligt :smiley:

1 gillning

Jag återkommer med svar imorgon. Det tar betydligt längre tid att skriva ner tillvägagångssättet än själva förfarandet, som går på några minuter.