Stefan Löfven får pris för "insatser för Sveriges judar"

Läs hela artikeln på Nordfront: Stefan Löfven får pris för "insatser för Sveriges judar"

Impopulär bland svenskar • Men Judiska församlingen ger nu Löfven pris för att ha bekämpat så kallad antisemitism.

150 milijarder som officiellt gick till covid-19, men var en betalning av grekernas stadskuld till Rotschild.
25 miljarder för Sydsudans statsskuld till Rotschild. Lite osäker på beloppet.
Hans misslyckade förintelse konferens, där 2 kom. Dom andra har begripit att det bara är idioter som tror på det.
Vist har han gjort sig förtjänt av ett jude pris.

1 gillning

Politiker som ivrigt spottat på det etniska svenska folket har väl ofta av de sluga belönats med något riktigt fint och lukrativt. Förmodligen väntar ett välbetalt bankjobb på denne så sluge sionismens hantlangare. Före detta statministrar ska väl inte behandlas olika heller…

1 gillning

Stefan Löfvén:

Hatad av svenskar.

Älskad av JUDAR.

Så är det. Precis så… :poop:

1 gillning

Det ryktas att Rothschilds har för vana att skafaf sig illegitima barn för senare bruk. Och Stefan Röfven är väl adopterad har jag för mig. kan han vara en råttskits-bastard månne?

1 gillning

Det kom så att säga som ett brev på posten!

Han har ju lobbat (Läs=Slickat j***röv) för ett judiskt erkännande länge!

Som sagt väntar väl ett välbetalt jobb hos Rothschild, bara dom hittar nåt lämpligt som passar till en debil person som honom! :+1:t2:

1 gillning

Finns det svenska judar? Jag trodde att det finns judar boende i Sverige. Om jag flyttade till Israel (hur man nu skulle komma på en så befängd idé) och krävde särrättigheter utifrån min etnicitet, skulle jag bli en judisk svensk då och överösas med pengar? Skulle jag kunna anklaga mitt värdfolk för “antisvenskism”?

2 gillningar

Stackars Jimmie Åkesson. Hans ärkefiende Löfven är mer omtyckt än SD av juden som SD försöker bli bästis med men som inte ser SD på samma sätt

2 gillningar

Svenska poliser fick inte den löneförhöjning de blivit utlovade i år pga att “det saknas pengar i budgeten”, men att slänga ut över 100 miljoner på sån här skit är det inga problem med. Då finns det hur mycket pengar som helst i budgeten.

1 gillning

Jimmie Åkersork är en shabboz-goy och som sådan får han bara förakt, inte minst från de utvalda.

Verklig ett argument som Du kom med. De har ju dubbel medborgarskap. Löfven glömde under sin statsministerperiod att det finns SVENSKAR - verkliga svenskar som behöver uppmuntran, patriotism och stolthet att vara det. Måste de också skapa en gaskammarlögn historia för att uppmärksammas? Men vårt äkta folk är väl för sanningsivriga men tyvärr indoktrinerings benägna, därför har vi ännu tillåtelse att yttra oss även med stränga inskränkningar. Men det är en tidsfråga - för judarna bestämmer och smörjer våra makthavare med utmärkelser för att få SINA viljor igenom.

2 gillningar