Sportrestriktioner lättas

Läs hela artikeln på Nordfront: https://nordfront.se/sportrestriktioner-lattas

Mer publik tillåts om gruppavstånd hålls • Bättre för sporten än hårdare restriktioner, menar Riksidrottsförbundet.

De styrande sionisternas trixande hit och dit med lydnadsredskapet Covid-bevis för att se om medborgaren är en lydig liten korkad Corona-slav, kommer att hålla på ända tills alla, besprutade eller icke, en gång för alla sätter ned foten och ger den sittande makten och deras medlöpare långfingret och ber dem fara ända in i israHell!

Frågan är bara när någon större mängd “orkar” sätta ner foten? Vi talar om en kritisk massa som kan få flertalet “får” att agera och löpa med. En fråga är, vad skall till för att detta skall ske. Ofta blir svaret att när man inget mer har att förlora, då djävlar. I dagens värld, när man inget mer har att förlora har tåget redan gått. Folk hinner inte med utvecklingen genom tröghet i tänkandet. Därför är det viktigt med folkgemenskap och slut på totalt ovidkommande och farligt splittrande inom vårt folk. Ett folkligt enande mot den verkliga fienden är viktigast av allt. Hade det inte varit för vår lednings flexibilitet och kloka anpassning till livet av idag, inte bara i Sverige, ja då vet i tusan om jag inte dragit ut på haven igen utan mål för att inte sjunka ner i total hopplöshet.
Bara lite funderingar av en, för tillfället, orkeslös gubbe.

Har hittat en väldigt, väldigt bra film från Kanada om en grupp läkare och forskare, verkar vara 500 stycken, som framför fakta om Phizer vaccinet mot Covid 19. Inte vinklad, bara fakta. Det finns en .pdf fil med också. På filmen läser man otydligt i tabellerna. Jag lyssnade på filmen och följde med på .pdf filen. Bästa informationen man kan få, jag vet för jag har sett många. Vaccinfusket borde få mången att revoltera på allvar.

https://www.canadiancovidcarealliance.org/wp-content/uploads/2021/12/The-COVID-19-Inoculations-More-Harm-Than-Good-REV-Dec-16-2021.pdf

Vi håller ögonen på er ändå

Nämner de att SARS-CoV-2 aldrig har isolerats?

De nämner inte något om Sars Cov 2 som speciellt, det handlar bara om vaccinet och fusket och exakta tal över dödlighet, invaliditet och hur allt har mörkats. Jag rekommenderar filmen för de som vill veta mer och få kött på benen när man hamnar i diskussioner.

Väldigt konstigt hur Phizer hade kontrollgrupper redo redan i Juni 2020. Inte alls planerat!!!

Om de inte nämner att SARS-CoV-2 är en bluff missar de den viktigaste förutsättningen för hela detta bedrägeri.

Man behöver inte nämna bluffen. Det är ju underförstått när man gräver i uppkomsten av ett vaccin. Ett overksamt så kallat vaccin som tvingas på hela mänskligheten för något som inte verkar vara mer än en säsongsinfluensa får normalt funtade människor att tänka till. Det är ju genom vaccinbluffen som bluffen om den “ohyggliga pandemin” genomskådas. En sjukdom är lätt att skrämmas med av regim och myndigheter för den “syns” inte och är svår att greppa för normalt folk. En spruta i armen är en fysisk företeelse som ger ett resultat, tyvärr många gånger dödligt eller livslång invaliditet, det är vad folk börjar prata om vilket leder in samtalet på själva sjukdomen och det är här som “luman tänds”.

Eftersom jag fortfarande kommunicerar med många av mina forna internationella kollegor så vet jag hur stämningen sakta svänger från tron på en pandemi som är så hemsk att alla skall dö till att vad fan håller regimerna på med det är ju bluff och båg alltihop.

Det är därför mycket smartare att som dessa 500 läkare och forskare gör, nämligen att dissekera något de har klara skriftliga bevis för. Skulle de börja med att kalla Covid19 för bluff utan synnerligen starka skriftliga bevis hade den stora majoriteten skrikit foliehattar.
Alla vakna vet att det är en stor bluff med Covid19, men det är synnerligen svårt att sätta på pränt. Inte ens de största politiskt obundna journalistkanalerna eller de stora fria obundna läkarorganisationerna har lyckats.

OK, då vet vi var du står.

Det vet du inte alls. Du har inte det minsta aning om var jag står. Läs igenom hela min kommentar så kanske du förstår bättre.

Förresten, vilka vi? Anser du dig som talesman för Nordiska Motståndsrörelsen? Det senare ser jag som tveksamt. Att använda ordet VI för att ge tryck i dina åsikter brukar oftare nämnas och användas i obskyra organisationer som EXPO, AFA m.fl.

Menar du inte det du säger?