Somalier pekas ut som misstänkt för politikermord

Läs hela artikeln på Nordfront: Somalier pekas ut som misstänkt för politikermord

Sir David Amess höggs till döds • Ali Harbi Ali pekas ut som misstänkt gärningsman, familjen invandrade på 90-talet.

Den här i Sverige haussade folkgruppen utmärker sig gång på gång

1 gillning

finns även uppgifter om att personen är muslim, som om det skulle förvåna någon med insikt i satans jävelskap.

även officiell statistik från 2010 eller whatever påstår att~ 95% av somalierna i GB är muslimer.

det är hjärtat som räknas. sade någon vis person, tror jag. men att låta utlänningar få höga säkerhetsposter är så stolligt att en kan börja skratta åt den jäveln (satan…)

knappast en tillfällighet att politikern ifråga lär vart en motståndare till abort-agendan.

1 gillning

Här kan ett citat från Kakan Hermansson, om någon kommer råkar komma ihåg henne (från att ha varit judemedians kelgris och innehaft miljonkontrakt med Volvo i en reklamkampanj tillsammans med självaste Zlatan, som är det största som hänt Sverige näst efter pizzan, så sumpade hon alltihop genom att yttra “palla när snuten tycker synd om sig själv” på årsdagen av Malexandermorden där en halvn***r kallblodigt avrättade ett par snutar).

Numera hankar sig Kakan fram som keramiker. Eftersom jag har jobbat på en statlig myndighet som förvaltar svensk konst tillbaka till “tidens begynnelse” här i Norden, så spår jag att Kakan har en lååååååååååååång väg att gå innan hen kan bli självförsörjande inom den branschen.

Vad har det här politikermordet med Kakan att göra? Som konstkritiker kan jag se att konstverket “palla när snuten tycker synd om sig själv” (ett konstverk behöver ju inte bestå av oljemålningar eller stenhuggerier, utan kan bestå av bokstavskombinationer, en dikt rätt och slätt) har tillväxtpotential, som den nyss avlidne Lars Vilks brukade säga efter varje nytt dödshot han mottog från blodtörstiga muslimer efter sitt konstverk som bestod av en rondellhund föreställande muslimernas profet Mohammed.

Nu skulle jag vilja parafrasera Kakans dikt “palla när snuten tycker synd om sig själv” till “palla när engelska politikerråttor tycker synd om sig själva”. Boris Johnson befinner sig i chock efter att en politikerkollega råkat ut för ett knivmord som verkar ha begåtts en u-landsmänniska, u-landsmänniskor som han har varit högst delaktig i att fylla sitt land med. Så länge undersåtarna råkar ut för samma fenomen, sover han lugnt om natten, men när verkligheten kryper inpå mår han dåligt.

2 gillningar

Jag vet vem hon är men brukar kalla hen för flatan Hermansson.

1 gillning

Kärt barn har många namn :neutral_face:

" Den brittiske parlamentsledamoten David Amess, 69, mördades av en somalier med terrormotiv. Själv hade Amess gjort sig känd för att vilja öka invandringen och ömma för så kallade flyktingar från tredje världen." Vurmade för invandring – höggs ihjäl av somalier i kyrka | Fria Tider

2 gillningar

Karma is a bitch sometimes :rofl:

1 gillning