Snowden kritiserar Kanada: "Tyranniskt och obscent"

Läs hela artikeln på Nordfront: Snowden kritiserar Kanada: ”Tyranniskt och obscent”

Regeringen fryser demonstranters bankkonton • Hård kritik från visselblåsaren.

I Sverige fryser bankerna konton UTAN någon undantagslag, privata aktörer inom sjukvården låter patienter dö pga platsbrist på sjukhusen, Google och Twitter stryper yttrandefriheten på regeringens uppdrag och gruvbolag får skövla den svenska naturen utan någon som helst ersättning till staten, som får ta springnotan för miljökatastroferna som uppstår.

Men vi är ändå det lyckligast lottade landet i hela världen - här finns nämligen ingen korruption.

1 gillning

Sparbanken stängde ner ett konto för mig. Jag hade haft lite pengar på ett konto. Tror det var 30. Dom snodde hälften och frågade var jag fått pengarna i från? Det var från Bemeco tiden sa jag. Sa även åt dom, att dom tvättat miljarder åt ryska maffian och så bråkar dom med mig.

1 gillning

Vi äger ingenting men är ändå lyckliga. Det senare har vi varit i decenneier utan Klasse Schwabs hjälp. Sverige är fantastiskt säger dom.

1 gillning

Ni har väl sett det senaste smarta motdraget som inte bara lastbilschaufförerna börjar med nu omedelbart? Arbetsstrejk! Försök ni judar med lakejer att trixa er ur denna fälla. Svält ut parasiterna tills de dör! Slavarna = De som arbetar med riktiga jobb, behöver bara sitta och vänta tills systemet kraschar. Mat och förnödenheter fixar slavarna sinsemellan via byteshandel, så lär man sig att kringgå bankparasitsystemet dessutom. Strålande tider!

2 gillningar

…osv… (resten av det du skrev)

Ja Andersson, så är det. Vad ska vi göra åt saken?

Alltså realistiskt, vad ska vi göra nu 2022?

Exakt min tanke! Äntligen åtgärder som skadar fienden.

Någon gång måste vi börja agera på riktigt!!!

1 gillning

Med risk för att låta defaitistisk måste jag erkänna att inte har en aning om vad vi skulle kunna göra.

Har du några bra idéer?

Nja, med risk för att låta defaitistisk…

Inte särskilt mycket som är lagligt och nej, med tanke på hur få vi är så rekommenderar jag inte det som är olagligt heller.

Men ok, låt säga att vi blir fler. Dubbelt så många, tio gånger så många, hundra gånger så många. Vad är planen? Exakt vad ska vi göra och när?

50% av alla barn som föds nu har föräldrar som föddes i andra länder. I de större kommunerna är rasfrämlingarna redan i majoritet i de yngsta åldersgrupperna.

Det börjar bli lite bråttom nu för att uttrycka det milt.

100 ggr så många är nog tyvärr orealistiskt inom en närtid.

Nu har Ryssland satt ner foten i Ukrainakonflikten och erkänt utbrytarrepublikerna Donetsk och Lugansk som självständiga republiker, vilket innebär att Ryssland kommer att “annektera” även dessa områden (naturligtvis ett klokt och efterlängtat beslut).

Men det här kommer troligtvis inte att öka våra sympatisörer från högst 100 personer, utan snarare väcka liv i fegisen som svenska USAZIOHBTQBLM-hjärntvättade fårskallar känner sig så stolta över att husera i sina så kallade hjärnor.

Vi får nog avvakta och se vad tredje världskriget kan skapa för möjligheter :grinning:

Ja, det tredje världskriget står högst på min önskelista just nu.

1 gillning

Mitt råd till alla svenskar är:

Plocka ut så mycket kontanter som möjligt från era bankkonton. I en händelse av ett krig i Europa kommer (((bankerna))) med hänvisning till den rådande situationen att stjäla så mycket pengar de bara mäktar med, något som skedde på Cypern för ett tiotals år sen, där det råder ett lågintensivt krig mot den turkiska invasionsarmén. Om banksektorn kollapsar kommer era kontokort att vara lika värdelösa som ett urtuggat tuggummi på trottoaren.

Köp så mycket mat med lång hållbarhet som möjligt. Torra bönor, ärtor, pasta, knäckebröd, konserver mm - enligt prepperråd som Nordfront tillhandahåller.

Se över era banklån på bostaden; bind räntan snabbare än ögat och likaså elavtal.

Det kan bli bistra tider framöver. En sak som är helt säker är att det kommer att bli en total energikollaps i Europa, oavsett om JewSA går till anfall mot Ryssland eller ej. Ryssland kommer i fortsättningen inte att leverera en enda liter naturgas till sina europeiska fiender.

1 gillning

Synd bara att det ska utspela sig i EUropa. Hoppas att Ryssland förvandlar några av JewSA´s värsta (((metropoler))) till grushögar redan i ett tidigt skede.

Med tanke på hur Europa ser ut numera så ser jag inget problem med den saken.

Men ja, total ödeläggelse av NY, Miami och några till vore inte fel.

Hoppas det händer nu!

Brooklyn, Pentagon + en hel radda som jag inte orkar räkna upp nu står på min önskelista.

Sionismens bankmaffia anser alltså att det vita folket ska äga ingenting och vara lyckligt. Sanningen är nog faktiskt lite mera tvärtom. När folket till slut förstår att det är de som genom sitt arbete bestämmer, så är det dags för den sluge utsugaren att åka hem.

1 gillning

1 gillning

När jag tänker på alla stora män jag känner till genom historien måste jag säga att den främste och helt unike mannen är Adolf Hitler.

Och jag skriver ÄR och inte VAR därför att Adolf Hitler lever… i våra hjärtan.

Tänk på hans liv:

Växer upp under enkla förhållanden. Ingen adel eller pengar.

Han är en konstnär. Han går emot sin faders vilja. Adolf vill bli konstnär.

Men han blir aldrig det. Ingen utbildad (genom högre studier) konstnär.

Tvärtom lever han i fattigdom och armod på härbärgen i Wien.

Och dom pengar han tjänar som arbetare lägger han på att gå på opera och lära känna konst och musik ännu mer. Och han läser otroligt mycket. Han är otroligt intelligent på så många nivåer. Helt självlärd…

Hitler studerar aldrig på universitet.

Hans patriotiska hjärta gör honom till en modig och bra soldat… En enkel men väldigt tapper soldat bland alla andra soldater…

All denna erfarenhet formar en man av järn, med extremt stark vilja och ambition för det han tror på.

Han äger en fantastisk förmåga att entusiasmera människor.

Jag tror vanligt folk känner att Adolf Hitler bryr sig om dom och älskar dom.

Och kärleken är besvarad. Miljoner och åter miljoner tyskar älskar Adolf Hitler.

Sedan efter kriget börjar hans politiska kamp, som måste vara den mest fantastiska politiska bedriften i mänsklighetens historia:

Adolf Hitler blir Ledare för sitt tyska folk…

Vi kan läsa Min Kamp och vi känner till den fantastiska historien om hur NSDAP fick Tyskland och det tyska folket att blomstra efter bara några år vid makten…

Men jag tänker ändå att det mest fantastiska med Hitler är att han klarar alla stora motgångar han har i sin ungdom och i början på sitt vuxna liv, och lär sig av det, och aldrig ger upp utan kämpar på med en vilja och karaktär av stål… Jag tror han klarar prövningar just därför att han är en konstnär som älskar det vackra och sköna. Det ger honom kraft att klara umbärandena.

DET är det mest fantastiska av allt med människan Adolf Hitler…Tycker jag…:green_heart:

2 gillningar

Du glömde Los Angeles. Ingen större förlust för mänskligheten om den skiten blev en rykande grushög. Putin är ju inte speciellt lycklig över globo homo-agendan och raderandet av LA och NY borde ju sätta p för en stor del av det eländet.

1 gillning

Dagens citat av författaren Adolf Hitler:

”Den, som verkligen höjer sig över normalmåttet, brukar för det mesta personligen anmäla sig i världshistorien.”

(Mein Kampf)

1 gillning