Sloveniens premiärminister pekade ut EU-parlamentariker som styrs av Soros

Läs hela artikeln på Nordfront: Sloveniens premiärminister pekade ut EU-parlamentariker som styrs av Soros

EU vill granska pressfriheten i Slovenien • Sloveniens premiärminister pekade ut EU-parlamentariker som marionetter till Soros.

Det enda felet jag tror att Janez har gjort är, att det är alldeles för lite utpekade.

1 gillning

Istället för att enbart fokusera på Soros så borde de rikta ljuset på judar i allmänhet. Finns det någon inom EU / EU-parlamentet som INTE är styrd av JUDEN?

Mig veterligen är alla inom EU sionister och globalister som vill utrota det germanska folket.

Edit:
Med det sagt så är all fokus på JUDENS förehavanden positiva. Det mest intressanta däremot skulle vara att få veta vem som finns bakom Soros. Soros är bara en frontfigur, det finns större monster gömda bakom honom.

De vill kunna styra i det dolda utan att bli uppmärksammade, Soros fångar enbart upp ljuset.

1 gillning

Den dag Soros äntrar helvetet kommer bli en väldigt vacker dag. Blir nog till att köpa en god whisky för att fira den dagen, även om jag inte dricker i vanliga fall.

Denna man och dess like kan jämföras med cancer, destruktiv och fientlig.

Soros är manad till omvändelse. om det så stämmer, att han spekuler sig till nationers förstörelse.

och såklar kan han omvända sig innna våra massmedia, Dagens Industir och liknnade- som lyfter hans företagande till skyarna likt `läkartidningen" hejjar på astrid lindgren och menar att den döda kärringen vet bättre om hur svenska folkets barn ska uppfostras än vad de levandes barnens föräldrar förstår själva. stollevärld verkligen.

skål. i Jesus Namn. och godnatt

från en “cancer” person, om man nu skulle lita på jude-astrologerna