Läs hela artikeln på Nordfront: Simon Lindberg utnämnd till Nordens farligaste man
Extremt farlig - trots Twitterbannlysning • Även “rasistisk” Youtubeprofil är ett stort hot mot fred på jorden.
Nordens farligaste man… Det är ingen måtta på vilka hyllningar sionismens hantlangare bjuder Nordiska motståndsrörelsens ledare på.
Jag har aldrig träffat Simon, men jag skulle inte vara det minsta rädd för att göra det. Men det är väl bra att judarna har något att vara rädd för!
Stort grattis! Nästa år ännu högre!
Min första spontana tanke efter att ha läst listan är…VART ÄR ALLA JUDISKA OCH SIONISTISKA TERRORISTER OCH MÖRDARE???
Var dom kanske så många så dom inte fick plats, eller har dom en egen lista!?
Ett STORT GRATTS till Simon i alla fall som lyckats hålla sig kvar ännu ett år på listan, det betyder bara att Du och Nordiska motståndsrörelsen är en kraft att lita på!
Ett tips är att motståndsrörelsen.se publicerar en egen terroristlista med VERKLIGEN FARLIGA terrorister som hotar oss med folkmord, om (((dom))) inte själva vill göra det!
Sverige är mycket intressant för Rothschild pga mineralfyndigheter. Företag fån Commonwealth länderna Kanada och Australien är redan aktiva i Sverige som jag har snappat upp. Nationalt motstånd är fientligt för dem (och självklart för den kommunistiska absolutistiska världsregeringen).
Jag känner mig hedrad av att få ha skakat hand med denna man under ett torgmöte i Kungälv under senaste valrörelsen.
Grattis Simon.
Ja, du är farlig för de som vill utrota vita rasen, medveter eller omedvetet.
Lycka rill
En som träffat trevlige Simon flera gånger
Grattis till Simon Lindberg och Nordiska motståndsrörelsen:
JUDARNA överträffar sig själva i sina sinnessjuka fantasier och lögner.
Det är bara att ta riksdagslistan rakt av. Där sitter 349 mutkolvar som vill utrota alla oss svenskar och alla andra vita också.
Sanningen är farlig och censureras alltmer desperat. Trist för oss som trodde på demokrati.
I år igen, alltså? Ptja, det är väl ganska klart och tydligt varför Lindberg hängs ut så här. Det blir svårare och svårare för motståndarna att underminera en organisation med 20+ år i ryggsäcken och uppenbart är att mediasatsningen inte alls uppskattas hos de utvalda och deras lakejer.