Seymour Hersh avslöjar fler detaljer om Nord Stream

Läs hela artikeln på Nordfront: Seymour Hersh avslöjar fler detaljer om Nord Stream

Bidens varnade Putin om Nord Stream innan kriget • Var rädd att Tyskland skulle sluta skicka vapen till Kiev.

Nä nu blir jag förbannad, denna jude har säkert lurkat här på Nordfront och läste min kommentar som jag gjorde för flera månader sedan…!

Sa redan då att det var Norge som utförde attacken då de är experter på just naval-warfare, vilket skedde den period det var en övning i området. Även att det var på order av USA för att de är de enda som tjänar på detta, inkl Norge (inte så svårt att gissa egentligen)!!!

Var är mitt Pulitzer-pris!?

Det verkar som redaktionen missat att Bidens nationella säkerhetsrådgivare Jake Sullivan som planerade terrordådet, är dessutom en kroknäst jude!
Så, det dräller av judar, som vanligt, när det vankas vinstdrivande krig, typ biträdande utrikesministern kärringen Nudelman, Utrikesminister Blinken, Finansminister Yellen, Justitieminister Garland, som alla flugit över till den judiske diktatorn i Ungern och skakat (sina med giriga fingrar utrustade) händer, och hela garnityret av ministrar och militära ledare i Ukraina, som också är judar.
Fatta detta, det kryllar av judar på som driver på konflikten!