Sexchattande riksdagsman skulle "hjälpa" 15-åring med läxor

Läs hela artikeln på Nordfront: Sexchattande riksdagsman skulle "hjälpa" 15-åring med läxor

Bytte “läxhjälp” mot nakenbilder med 15-åring • Hanif Bali fortsatt tyst på Twitter.

Ingenting förvånar mig överhuvud taget . De släpper in våldtäktsmän, analfabeter, och alla sorters människor hej vilt. Så länge människorna fyller poster/positioner och representerar parti. Makten att mörka och dölja de mest besvärligaste sanningarna ger en tankeställning. Vilken bild gällande vad som är rätt och fel existerar i sådana sammanhang?. Vädjandet för folkets bästa har övergått till vädjandet för korrupta organisationer/myndigheter och maktelitens status.

Vad förvånad man blir :frowning_face: :unamused: :slightly_frowning_face: :pensive:har inte rasfrämlingen hanne balle fullt upp med att bygga upp sitt hemland där man gör det som bäst, hemma i sitt hemland? Vad f-n gör han ens här i vårt fd rasrena Sverige?

1 gillning

Ja. Vad gör han i Sverige? Har ett välbetalt jobb och lyfts fram, han kan bara gilla läget. Förvånad blir man när alt. sidor lyfter upp han för hans motstånd mot vänsterkrafter.

Bygga upp ett land är det sista dessa människor kan göra. Bara tänk när de uppfyller fler och fler viktiga positioner, då blir de dagliga arbetsuppgifterna att planera och drömma om hur man kan underkuva kvinnor och minderåriga, resten blir om hur man kommer kunna bedra nationen på pengar och bidrag. Sverige kommer ju vara fantastiskt i detta scenario. Fantastiskt för en viss grupp ja, tills sedan allt blir som i deras hemländer.

Inte för att jag gillar rasfrämlingar men har aldrig gillat denna och fick rätt i min sak. Se bara in i hans djupa mörka ögon, så ser du hat och själlöshet. När de exponerar sig för faror i en officiell position de innehar, säger också mycket om hur de fungerar som människor.

1 gillning

Han utgjorde något av en moralisk kompass för moderaterna. Nu verkar det som, om man får tro medieuppgifterna, att den kompassen består av en svällkropp mellan benen som styvnar vid åsynen av presumtiva minderåriga sexobjekt. Ska bli intressant att se om han får samma stöd av medie- och politikeretablissemanget som Fredrick Ursula Federley fick.