Ryssland: "Vi kan lösa Europas energikris"

Läs hela artikeln på Nordfront: Ryssland: ”Vi kan lösa Europas energikris”

Kan garantera att européer slipper dagens “urspårade energiräkningar” • Ryssland berett att hålla sina åtaganden trots sanktionerna, hävdar Kreml.

Det betyder att Putin priser, betyder lägre energi pris än, amerikanska judars pris.

Ja tack.
Lägre pris på el.

Våran tomteverkstad här hemma i Sverige borde fatta vinken och bygga
ut MILJÖVÄNLIG el. Vilket kärnkraft är i rätta händer.
Miljömuppar och annat bottenskrap vill få det att verka som atomvinter
väntar med kärnkraft.

Tysklands ockupationsregering har ingen kompetens alls. Tysklands samhälle, ekonomi, industri och utbikdningssystem ska förstöras. Politikerna har ingen aning om ekonomi, teknik, klima, lantbruk, militär m.m. De är galna antivita rassister och kaoter. Mänga tyskar fruktar att de kommunistiska pandemitrakasserierna komner att fortsätta på hösten.

Tyskland är det land i Europa som skulle tjäna allra mest på goda relationer med Ryssland. Men det tillåter såklart inte globalisterna som håller i kopplet. Istället blir det höjda mat- och energipriser för vanligt folk. Mångmiljonbelopp i form av försvarsmateriel ska självklart också doneras till den högljutt gapande komikern i Kiev.
Man får hoppas att den indoktrinerade massan snart börjar fråga sig på vilket sätt det gynnar oss att ha dåliga relationer med Ryssland. Svaret är självklart att det inte gynnar oss alls. De enda som gynnas är en liten liberal härskande elit som kämpar med näbbar och klor för att dra ner mänskligheten i ett evigt mörker.

Det skylls mycket på ryssarna nu, och de flesta tycks tro att Sovjetunionen fortfarande existerar. Regimen Putin är kanske inte helt rumsren, men den tycks i allafall bättre än vad vi i EU har råkat ut för. Allt har gått åt helvete här i väst och det tycks inte bli bättre. Ryssarna har ex. mycket billigare energi i alla former och tillåter folket att åtminstone tanka till vettigare bensinpriser. Jag har alltid tidigare gillat USA, men min intuition varnar mig mer och mer för detta. USA/NATO/EU har visat att deras politik är ett av det sämsta vi har råkat ut för sedan Sovjetunionen föll.
För min egen del står jag än så länge neutral vad gäller Ryssland, men vad gäller USA/NATO/EU är det definitivt nej. Putin ville ju också bli en del av New World Oder, men blev nekad av Soro-anhängarna. Framtiden ger oss svaret om hur väldens utveckling kommer att bli. Kina verkar också skakade i sina grundvalar.