Ryska parlamentet på väg att förbjuda bögscener i filmer

Läs hela artikeln på Nordfront: Ryska parlamentet på väg att förbjuda bögscener i filmer

80% av ryssarna: “Oacceptabelt att man visar homosexuella relationer i film & på TV” • ”Kan själv skaffa sig tillgång till sådana videor”.

Jag är inte ett dugg intresserad av att se bög verksamhet, var den än är.

3 gillningar

Jaha sa min son för en tid sedan; Tyckte om serien "Bonde söker fru "… men ett avsnitt blev 2 män - nu kan man inte roa sig med den längre. Jaha säger jag: Tyckte om serien Helsingörsmorden - av samma anledning vill jag inte följa den längre. VARENDA serie som visas - Diskussioner i TV 3 - förhärligande överallt. Män i kjolar, sångare som skryter om det, i idrotten lesbianer - man kan verkligen bli avundsjuk på Ryssland om förbudet går igenom, här är det legio med homosexförhållanden, en tvärtom lagstiftning. alltså. .

3 gillningar

Sionismen har väl alltid velat göra tvärtemot naturens lagar. Ryssland får nog ett rätt hårt arbete med att klippa i inkluderande filmer och serier från Hollywood om de nu köper in sådan dekadent smörja…

2 gillningar

Att jämföra bögar med ”det lägsta utvecklingsstadiet i djurvärlden” tycker jag är orättvist mot djurvärlden. Djurvärlden är naturlig - att sätta på varandra i rumpan och kalla det kärlek är INTE naturligt.

Jag är mer inne på den judiske psykoanalytikern Siegmund Freuds linje; att homosexualitet är en mentalsjukdom.

1 gillning

Fan! Vilken tydlig, sann och klar beskrivning!

1 gillning