Läs hela artikeln på Nordfront: RN DIREKT#261: Kanye West och oidentifierade flygande föremål SWISH: 0720312394
RN bjuder på diskussioner om aktuella ämnen och spår framtiden • Sänder ikväll med start klockan 20:00.
Kanye West var ju inte för längesen ihop med Kim Kardashian å har hållit på med så kallad rasblandning, så varför ska vi plötsligt smöra för honom?
Eller “smöra” är väl att ta i, men jag tror att ni förstår min poäng
“De 14 orden”
Enligt den vidriga kriminella JUDISKA organisationen ADL så är de 14 orden “hatbrott”.
Förstår ni hur hemskt och orättvist det är att dessa JUDAR får bestämma vad folk ska få säga och att dom kan bestämma vad som får publiceras på olika plattformar på nätet? Dom vill även bestämma att människor som säger sådana saker ska sitta i fängelse.
Det här är samma JUDAR som arbetar med (((YouTube))), (((Facebook))) och Twitter med att definiera vad som är “hatbrott”.
Dom här människorna inom ADL är totalt omänskliga. Dom är fruktansvärda.
Tack för ett bra avsnitt. Gällande oidentifierat föremål på himlen har jag själv sett märkliga saker hovrande och vid ett tillfälle dramatiskt föremål som försvann vid några sekunder. Och då menar jag inte stjärnfall.
När det gäller demografi om folket föder mer än tre barn i genomsnitt så ökar befolkningen men under så minskar den. Rätta mig om jag har fel.
Vid mer än två barn ökar den. Två barn ersätter två föräldrar så befolkningen hålls konstant, varken ökar eller minskar. Vid ett barn per par minskar, halveras befolkningen.
Ang UFO/UAP. En orsak till att man bytte benämning var att man började prata om att det handlar om interdimentionella besökare. Vidare på det spåret kan man koppla alltifrån Alistair Crowley och Roswell, till CERN och alternativa tidslinjer.
En annan intressant tanke är hur interstellära besökares teknologi kan se ut om de inte har kontrollerat de kemiska elementen med hjälp av eld, i o m att det behövs både tryck och värme för att t ex utvinna mineraler, frigöra energi, osv. Lazars ämne 115 är/var exempelvis svårt att skapa och få stabilt med våra processer. Om nu ämne 115 är avgörande för det framdrivningssystem där tid-rymd och gravitation manipuleras, så kan det mycket väl handla om både interstellära som interdimensionella besökare. Har ni inte läst hela serien Liftarens guide till galaxen?
Sen ytterligare; De kroppar av utomjordingar som påstås ha hittats, spekuleras det i ska vara biologiska avatarer som de kan förflytta sitt medvetande till. Varför man använder an avatar finns det en uppsjö olika rimliga spekulationer kring.
Avslutningsvis ang Ye. Jag har följt händelseutvecklingen relativt ingående och börjar fundera över om Milo ser till att alternativmedia ger honom en plattform, för att de senare ska kunna ta bort dem? Eller är det tester för att se vilka andra företag förutom Twitter som motpolen till Bidens gäng ska ta över? Glöm inte att Trump, Musk och West känner varandra och med stösta sannolikhet utgör toppen på ett isberg. Musk hjälper ju Trump med hans “drain the swamp”, även om det inte sker på så vis många trodde.
Jag ska sluta svamla nu…
Tack för svar och mitt inlägg måste innehålla 20 tecken, men det går bra det med😀