RN DIREKT#222: Året 2021 med Radio Nordfront SWISH: 0700749652

Läs hela artikeln på Nordfront: RN DIREKT#222: Året 2021 med Radio Nordfront SWISH: 0700749652

Ikväll försöker Radio Nordfront sammanfatta året ur Radio Nordfronts perspektiv • Sändningen börjar klockan 20.00.

Radio Nordfront, Live om året 2021 som gått.
Vad ska man med nyårsfyrverkerier till.
Hur som helst, Kvällen är räddad.
Folkgemenskap!

Robban Asch kan väl ringa in och berätta hur man uttalar ordet menorah.

För snart ett år sedan meddelades det att Netflix även ska producera en ny serie baserat på rollspelet Vampire: The Masquerade och det nämndes att folket bakom serierna The Witcher och The Expanse kommer att bli inblandade. Så jag kan tänka mig att första säsongen blir rätt hyfsad för att dra in folk. Sedan i säsong två börjas det med bögerier och rasblandning på steroider. Så frågan är om man ens borde ödsla nån tid på ens en säsong bara för att få blodstörtning senare.

Lyssnar på Radio Nordfront uppesittarkväll.

Väldigt bra program från ett fantastiskt år 2021.

Men just nu pratar dom om Tobias Lindberg och hans kamp mot systemet, när det gällde att få tillbaks sina jaktvapen.

Jag tycker Tobias gjorde det så jävla bra som aldrig gav upp utan kämpade vidare till seger i Högsta Förvaltningsdomstolen.

Och den segern kom sedan att hjälpa även andra att få tillbaka sina vapen som det här kriminella (((systemet))) stulit från dom. :ok_hand:

Tack för ytterligare ett bra och roligt avsnitt och tack också för ett bra radioår i yttrandefrihetens namn!
Vilket var bandet innan introt(tysk RAC)? Vem var kvinnan som hördes i början av sändningen?
Storbritannien och framförallt England är ju U.S.As lillebror och därför kopierar de mycket därifrån.
Vi skulle ha högrev med ben till julbordet men hittade inte med ben i detta sinnessjuka samhälle.
Eddie Meduza var väl förresten född utanför Kalmar i Småland? Växte kanske upp i Skaraborg nånstans men rätta mig gärna om jag har fel!
Det var glädjande att min kära vän och kollega Peter “väsk/radiomannen” Holm ringde in under programmet!
Nostradamus förutspådde första och andra världskriget samt Hitler.
Eskapism är inte fel, såvida man inte förnekar verkligheten och fantasivärlden blir ens verklighet!
Soros har sjukt nog kallat sig själv filantrop och Alf Svensson satt 31 år som partiledare på tal om att sitta länge som just partiledare.
Jag lyssnade på hela avsnittet, trots att det hackade bitvis. Det kanske inte är Radio Nordfronts fel men hade varit bättre om det inte hackade så att man inte missar någonting och när jag ändå tar upp att missa någonting så snälla-prata inte i mun på varandra. Jag får i alla fall ingen behållning av det ni pratar om då!
Ursäkta om jag bara staplar upp saker på varandra men ville ge min syn på avsnittet i all välmening!
Gott nytt kampår till hela redaktionen!

Vilket var bandet innan introt(tysk RAC)?

Confident of Victory - Heiliges Band

Vem var kvinnan som hördes i början av sändningen?

Jourhavande ljudtekniker på De Geers ände. :slight_smile: