Läs hela artikeln på Nordfront: RN DIREKT#214: Laser, pilbågar & Litauen SWISH: 0700749652
Laser vs. förintelsebluffar, vem vinner? • Livesändningen startar 20:00 även denna kväll • Simon Lindberg gästar avsnittet.
Låter lovande ska lyssna som vanligt - Kämpa på allihopa.
Folkgemenskap!
Om någon såg Solsidan igår kväll, så var det en hel del propaganda mot Trump och Lukasjenko. Man ska väl inte bli förvånad, men jag tyckte att det var nog absurt för att vara från den serien.
Oavsett graden av farlighet från någon sjukdom skall man själv få bestämma om man vill få något slags vaccin eller inte. Vill man chansa på att överleva eller dö, ja det får bli den enskildes val. Jag gillar inte att spela rysk roulette med en pistol som är laddad med 50% skarpa skott, vilket jag anser det s.k. corona vaccinet är. De vaccintroende skapar en hysteri som inletts av ledande politiker över hela världen som mutats av Big Pharma. Regimerna har lyckats med ökad splittring folk emellan. Precis som Pär säger är detta bara början på “The great reset”. Folk borde ta sig tid att läsa boken med de nämnda orden som är utgiven av WEF (World Economic Forum),där står det rakt upp och ner utan några omskrivningar vad de har planerat.
Vidare på frågan från Pär, myndigheterna kommer ALDRIG att erkänna att orsaken till eventuell massdöd orsakad av covid vaccinet. Eller det vanliga,“Detta såg vi inte skulle komma”, “Vi gjorde detta i god tro för mänskligheten”.