RN DIREKT#210: Den judiska mångkulturen och förbudsförslagets fall SWISH: 0700749652

Läs hela artikeln på Nordfront: RN DIREKT#210: Den judiska mångkulturen och förbudsförslagets fall SWISH: 0700749652

Ikväll sänder Radio Nordfront • De hetaste tagningarna på de senaste händelserna klockan 19:00.

Jag ser fram emot att lyssna på programmet! :grinning:

1 gillning

Och jag med faktist!:smiley:

Instämmer med föregående talare. Radio Nordfront är alltid intressant. - Kommer att sitta med uppspärrade öron eller vad man brukar säga. Kämpa på - Folkgemenskap!

Såg dokumentären så sent som i natt. Egentligen inget nytt som framkommer. Men jag fick känslan av att filmen mer är riktad till normisar, svärrjevänner, SD-boomers och liknande. Förmodligen därför han tog med folk som Ingrid. Arnstberg och Tullberg. Folk som dom redan är förtrogna med. Kanske dom nu kan få en större förståelse för varför vi har mångkultur. Klippet med Barbara är också med om än i sin helhet inte förrän på slutet. Det var med henne jag först förstod att massinvandringen inte hände av en slump. Låt oss hoppas att fler boomers kopplar det också.

Utan Jimmie Åkesson och hans judiska medbrottslingar hade vi kanske haft en opposition värd namnet här i Sverige. SD kuppade BSS och stal deras partikassa enligt helt bolsjevistiskt manér - nån som kommer ihåg ryska “revolutionen” 1917? Tsarguld för miljarder kronor hamnade i Sverige och smältes om utan Romanovs kungliga sigill. Same shit - bara i större skala. Nu har vi en utvald trojka här i Sverige som bestämmer allt in i minsta detalj.

Jimpan och hans kastrerade utvalda cuck-anhang får bara hållas för att hålla lögnen om 6 miljoner gasade judar vid liv och skrämma ängsliga svenska dumpensionärer att rösta på sossarna eller i “extremfall” på SD.