Relegerad skolelev slåss mot ADL och rättssystemet - för judeskämt

Läs hela artikeln på Nordfront: Relegerad skolelev slåss mot ADL och rättssystemet - för judeskämt

ADL fick honom relegerad för ett skämt uttalat utanför skolområdet • Distriktsdomstolen ger dem rätt.

Liberal politik i ett nötskal! Du får tycka som du vill! Bara du tycker som judarna. Allt annat är förbjudet.

2 gillningar

Ett ordspråk: Den som inte tål skämt och humor kan man inte ta på allvar - hur länge gäller det i Sverige må Ni tro utan åtal?

2 gillningar

Så är det väl redan i Sverige?

1 gillning

En iakttagelse jag också har gjort. Har aldrig litat på människor som saknar humor. Känns alltid som om de tenderar till att vara narscister och sociopater.

2 gillningar

Du har så rätt så! Människor utan humor, tycker jag i alla fall, har någon störning. Du milde vilket tråkigt liv en humorlös människa måste ha. Jag känner likadant för människor som inte har empati för djur. Två välkända religioner i vår värld saknar saknar definitivt empati för djur. När ett djur dör eller skadas hör man ibland " äsch det är ju bara en hund, eller det var ju bara en katt". När jag hör något sådant blir jag helt kall i kroppen av ursinne. Djur är också tänkande varelser som har förmågor vi ännu inte begriper. Djur begriper mycket mer än vad vi i allmänhet tror. Vi vet att däggdjur och fåglar har ett utvecklat självmedvetande.

1 gillning

Du har så rätt Christian. Kan påminna mig med sorg ännu i dag att jag fick gå till veterinären och låta avliva två hundar och två katter för att få slut på deras lidande efter många, många år av deras tjänst. Göran Oredsson var helt oförmögen att ta dessa steg -(han avskydde jägare dessutom som AH. Försökte få Göring att sluta. Kungens Farfar jagade aldrig men idkade utgrävningar av fornminnen i stället mycket trevligare hobby. Men den här …

1 gillning

Sionismens makt-män och de så kallade utvalda är inte en del av oss vanliga vita arbetare. Den judiska makten tycks stå över oss andra och dessa fina ”gudomliga” får ingen icke-jude skämta om. Då är det antisemitism och annat de själva bestämt ska vara regler och lagar för att skapa ett judiskt ”herrefolk” som är ljusår bort ifrån det som okunniga väljare känner som demokrati. Här i Norden finns det en enda sann opposition mot sionistiska översittare som kallar sig liberala och demokrater. För mer Information - Nordiska motståndsrörelsen:
Ideologi & Politik (xn–motstndsrrelsen-llb70a.se)
Folkgemenskap!

1 gillning