Läs hela artikeln på Nordfront: Regeringen inför nya corona-restriktioner
Munskydd, arbete hemifrån och “krampaus” från ovvacinerade • Regeringen hotar också med vaccinpass på restauranger och gym om smittspridningen ökar.
Den som kan tänka själv och inte har bott under en sten i skogen de senaste två åren vet väl att regeringen bara står och snackar skit. Det hela är ingen pandemi i en egentlig mening. Det enda vaccinpass och restriktioner syftar till är väl uppenbart - eller hur… Här bokstaveras sanningen med stora bokstäver D I K T A T U R. Folkstyret som tidigare var ett skämt har den styrande sossejuntan bytt ut mot ett sionistiskt Corona-förtryck. Det är väl dags att sätta ned foten och sluta spela med i denna lekstuga. Tänk själv - eller bli de slugas lille vaccinslav. När ingen följer de orimliga kraven kan de sluga inte göra mycket. Det är kampen om livet som pågår. Fattar ingen ett smack…
Nja, alltså, diktatur? Egentligen inte mer än hittills och det drabbar ju i princip bara förrädare eftersom nära 100% av befolkningen är förrädare (röstar på förrädarpartier).
Ju sämre det blir nu desto bättre är det för oss. Jag är av övertygelsen att vi bara har en chans att säkra en framtid för folket om det här samhället först kollapsar. Vi bör dessutom leva så mycket som möjligt utanför samhället och då drabbar inte de här restriktionerna oss.
Vi ska INTE försvara eller på något sätt kämpa för förrädarna!
När en regering i små steg justerar regler och lagar mot en möjlig tvångsvaccinering som med stor sannolikhet är verklighet redan 1 juni 2022. Då en lag träder i kraft som ger ordningsmakten rätt att bruka våld för att få exempelvis dig att öppna upp din lösenordskyddade mobil om biometriskt lösenord (fingeravtryck/ansiktsigenkänning) används. Vilket då även med största sannolikhet snart ger de styrande rätt att med polisiärt våld använda de medel som krävs för att genomföra kanske även medicinska experiment, vilket nödgodkända obeprövade preparat som covid-19 vaccinen väl är.
Det handlar om att en integritetsskyddande lag om några månader förmodligen tas bort för att underlätta för de styrande att kanske tvinga dig att utsättas för hot om våld om du inte frivilligt går med på att de styrande kanske medicinskt får bestämma över din kropp. Det vill säga, de kan ta sig friheten att mot din vilja att spruta in i princip vilken okänd substans som helst i din kropp. Är det inte - Diktatur… Finns det ett finare namn på ett sådant brutalt övergrepp?
Inte värre än att 100% av befolkningen röstat för att importera flera miljoner rasfrämlingar under 50 års tid.
Vi är på samma sida du och jag. Jag käftar inte med dig. Jag bara konstaterar att landet vi bor i är vår fiende. Det finns INGENTING kvar här värt att bevara. Ju snabbare allting kollapsar desto bättre är det. Corona-diktatur är bra, eftersom det är dåligt, om du förstår vad jag menar? På samma sätt som det är bra ju mer gängkriminalitet det pågår i landet.
Vaccinet är ineffektivt, det skydda inte mot covid, anbars måste vaccinerade ju inte hålla avstånd från ovaccinerade.
Det blomstar vansinnet i Tyskland. Idiotisk tysk polis kalkar ovaccinerade för mördare (!), eftersom de kan smitta människor och döda dem.
När människor inte kan tänka själv utan låter sionistisk media och korrupta politiker göra det åt en så kan vad som helst hända. Det så kallade vaccinet är inte bara ineffektivt, det har även bevisat sig vara skadligt och ge en massa biverkningar som är kända redan nu. Långsiktigt är det ingen som vet hur injicerade människor drabbas. Men det finns de som talar om risk för cancer, sterilitet hos kvinnor och andra svåra biverkningar. Försöker den nuvarande regeringen tvinga någon att vaccineras mot sin vilja är det ett brott mot mänskliga rättigheter och ett hemskt övergrepp.
Det har skrivits på nätet om att Covid-19 preparaten innehåller genmodifierande ämnen, spikproteiner och även nanopartiklar som visat sig vara som små vassa rakblad, vilka sägs vara orsak till hjärt-och-kärlskador och blodproppar som drabbat många som blivit injicerade. Man skulle nog kunna påstå att är de några som den tyska polisen borde kalla för mördare är det nog de som ivrar för vaccin-tyrannin. För övrigt borde tänkande människor förstå att hade det handlat om ett riktigt vaccin, så borde det vara ovaccinerade som skulle vara rädd för smitta och inte tvärt om.
Jag kommer aldrig att sluta kramas. Lika lite som Magda Andersson kommer sluta smeka alla pilska sosseballar i regeringen.
Vad tänker ni göra åt det? Mossad, det är fritt fram att ta fram en heart attack-gun och skjuta mig. Jag kommer att fortsätta bekämpa coronavansinnet, om det så är det sista jag gör.
kan det vara så att det fanns viss antydelse om att “kram-reglerandet” antyddes om dagarna innan det deklarerades månntro?
jag fick nämligen hjälp av en kompis i en grejj häromdagen, och så när vi håller på och slänger massa skräp, eller kanske i princip var klara, så säger han typ “kan jag inte få en kram” och räcker fram labbarna.
visst , han är vaccinerade och det är inte jag, men mig veterligen var det många månader sedan det var snack om “kram-varningar” i msm tills nu då, igår eller förrgår iom att det är natt nu.