Läs hela artikeln på Nordfront: Rapparen Einár ihjälskjuten i Hammarby sjöstad
Avrättad 19 år gammal • Träffades i huvud och bröst, dödsfall bekräftades snabbt.
Oj, intressant! Detta var jag absolut inte beredd på. Undrar om detta kommer eskalera och utvecklas i samma riktning som gangsterrapp kriget i Jacksonville. “Vem har jag fimpat? Einar!”
Ingen tår skall fällas åt den där rasförrädaren. Slår vad om att idioten blev mördad av samma sorts skit och parasiter som idioten romantiserade. Alla kommer få vad de förtjänar i slutet.
En av de största i Sverige? I vilket fall har jag aldrig hör talas om honom. Men jag lyssnar inte på P3.
Alltså en “vitneber” är värre än en riktig neber. Av en riktig neber förväntas inget annat. Han valde att svika sitt folk, hans straff hade kommit förr eller senare ändå.
En whibber mindre att bekymra sig om. Lite oväntat kanske. Men låt dem politiskt korrekta vänsterblivna böla. Jag tänker då inte fälla några tårar för avskrädet.
Nå ja, han kanske blev avrättat av personer som älskade verklig musik och inte skändare som kallar rappning för musik. 19 år gammal och så ung - synd om föräldrarna . TV har sitt lystmäte om just den unga åldern. Mina tankar går på avvägar - men kan inte låta bli - när omkring 95 åriga män i dag blir häktade p. g. a. sin soldat tjänstgöring vid interneringsläger efter mer än 70 år - vem bryr sig då om DERAS unga ålder som de DÅ var? Inte någon i vår media. Om det nu är chokladtomtar som sköt , hur kommer då media att reagera på mordet om sitt skötebarn av sina skötebarn?
Tragiskt att ännu ett SVENSKT liv har släckts.
Varenda brott som begås mot en svensk av en rasfrämling sänker den SVENSKA HEDERN!
Wow, många som är direkt anti-folkliga i kommentarsfältet. Jag tycker att typer som Einar är riktigt löjliga och har själv sett nog med wanna-be blattar av svenskt ursprung och blir alltid äcklad, men utöver ett kok stryk bör även dessa personer förlåtas och bli del av folkgemenskapen.
Lite väl hård? För att jag önskar död åt förrädare och inte tänker låtsas tycka synd om idioten? Hur mesig och fredsskadad är du egentligen? Förräderi är det vidrigastes brott någon någonsin kan göra.
Det hårdaste straffet skall ske förrädaren först. Om jag hade ett enda skott och jag ställdes emot en fiende och en förrädare, hade förrädaren fått det. - Corneliu Zelea Codreanu
Men han var ju så ung - det är egentligen medias fel att denne unge personen blev mördat. Att hylla en 16 åring som han då började med tramset rappning till den milda grad är vansinnig och de måste ju förutse katastrofen. Den avartkulturen som media gör propaganda för kan helt enkelt inte ge ungdomar någon hållfast livsglädje utan bara störta dem i olycka.
Glädjeämnena är få i dagens nyhetsbrus, men det här var en liten ljuspunkt i den ngrsvarta skymningen.
Kåldolmar och negerboll som efterrätt.
Enligt podden Ingrid & Maria är Einars mor den kända skådespelerskan Lena Nilsson och fadern en icke vid namn nämnd känd krögare. Jag gissar att föräldrarna är gravt vänsterblivna som så många kändisar brukar vara. I synnerhet mammaqn kan man tänka sig.
glöm inte att ta din medicin framöver