Råd till SD:are med "koppling till Nordiska motståndsrörelsen"

Läs hela artikeln på Nordfront: Råd till SD:are med ”koppling till Nordiska motståndsrörelsen”

Hur sverigedemokrater bör hantera “nazistskandaler” • Fredrik Vejdeland ger sina råd.

1 gillning

Gäller inte bara SD-sympatisörer. Gäller alla. Prata aldrig med dem, ALDRIG. Jag minns en hel del röster som har tystnat efter uthängningarna men bara de som valde att tala med kråken. Två signaturer som blev uthängda av trolljägaren Aschkenaziberg var Jack London och Corruptio. Den förre var flitig i kommentarsfält men skrev även krönikor på den nedlagda nättidningen Exponerat. Den andre sysslade mer med konspirationsteorier, hade egen sida och forum. men båda tystnade efter uthängning för att de talade med dem.
En annan blogg som jag brukade följa var Demokratbloggen. En äldre herre som var kontrajihadist som mig själv men också blev radikaliserad som mig och började skriva om sionism och judar. Han blev åtalad för HMF och tystnade och bloggen försvann.
Några månader efter min egen uthängning blev signaturen Julia Caesar uthängd. Hon valde precis som mig själv att inte tala med kräken och är fortfarande aktiv.
Möjligtvis kan svinet Baas ha varit involverad i hennes fall.
Väljer man ändå att tala med dem så bör man göra som Daniel Friberg och Mark Collett och spela in intervjun parallellt med deras. För räkna med att de kommer fula sig, klippa och ha för sig.

1 gillning

En mycket bra och viktig artikel Fredrik!

Tackar för en bra och mycket tänkvärd artikel. Denna borde läsas av alla som ännu inte riktigt har förstått hur illa ställt det är med vårt land när det kommer till den så kallade demokratin. Blev faktiskt direkt inspirerad till att omgående skriva några ord i ämnet - Åsiktsförtryck och politisk förföljelse: Åsiktsförtryck och politisk förföljelse - Fri diskussion / Övrigt - Nordfront forum
Folkgemenskap!

1 gillning

Den här artikeln av Fredrik Vejdeland är mycket viktig och intressant:

Betänk vad många sverigedemokrater det finns!

Det vore inte orimligt att vi skulle kunna knyta till oss 10% av de bästa sverigedemokraterna…

Det måste vara ett mycket rimligt mål…

Betänk bara vilka demonstrationer vi skulle kunna anordna då! :+1:

1 gillning

Mycket bra, förnuftig och klargörande. Att tillhöra ett svekparti som SD måste vara väldig “nervig” för “avhoppare” även om så skedde under tonårstiden. Ingen råg i ryggen från dem, för dem gällde devisen att vara “rumsren” i början när våra i NRP “att kämpa på bättre sättet” hoppade över till SD blev så småningom utesluten. De dög i början som “kamporganisering” men sveks.( Nå, socialdemokraterna började på samma sätt när August Palme började SIN kamp och blev utesluten.)

1 gillning

Skulle nästan kunna säga att detta var “artikel of the year” :v: även om året har några veckor kvar. Extremt viktig och helst vill man ju att alla nationella dissidenter / aktivister bör läsa den och banka in råden i ryggmärgen! Tack Fredrik!

Nicklas Orrenius och Annika Hamrin (tror jag hon hette) låg bakom drevet mot Julia
Dock skulle det INTE förvåna mig om.Baas även han hade fingrarna i samma skittunna där. Lyssna på Julias senaste “Flickan i skogen” om Moröbacke / Skellefteåfallet. Oerhört stark och mycket gripande. Få kan konsten att framföra ett stycke text och tankar som just Julia Caesar. Är tacksam över att Asgamarna inte knäckte henne :pray:

1 gillning

Det var ju ett tag sedan. Mindes tydligen lite fel där men kräket ligger ju bakom många uthängningar dock. Men det verkar som om de som vägrar prata med dem klarar sig bäst. Sedan kan jag förstå att många gärna vill förklara sig. Men det är bara att binda ris för egen tjänst eller göra sig själva en björntjänst.