Läs hela artikeln på Nordfront: Purim och det judiska lidandet
Idag firar judarna sitt massmord av 75 000 fiender • Daniel Gerdås påminner om att det ändå är judarnas lidande vi måste minnas.
Alla historierna är helt fantastiska. Jag tycker dock att Hédi Frieds fantastiska historia borde vara med.
Den här artikeln kommer att bli en klassiker.
Mycket bra Daniel Gerdås!
Bästa är ändå sagoboken Bibeln. Vackert namn, Ester. Men det är allt.
De beskriver ju det som sionistbolsjevikerna gjorde mot de kristna ryssarna och sedan mot tyska befolkningen från 1945-49. Skylten om “about one and half million murdered”…är också talande. Den ändrades från ‘exakt’ 4milj…till ‘about’ 1 1/2 milj, när arkiven öppnades 1990. Ett av sionisternas mycket stora problem är att de inte vet vad; ingen skam i kroppen, betyder
Den judiska matematiken är lite svår att följa!
I Auswitch var det 4,5 milijoner som dött först! Nu är dom nere på 1,5milijoner, men av någon konstig anledning blir det fort farande 6 milijoner?
En överlevarhistoria som gjorde mig full av skratt, jag mins inte judens namn eller vilket läger det var, men han hävdade att de onda nazisterna hade svultit honom så smal att han vid ett obevakat ögonblick hade lyckats rulla under staketet och springa till skogs. Det hade verkligen varit en syn för gudar att se en skelettliknande jude springa till skogs. Alla dessa galna historier borde tryckas upp eller göras en video om dem och bara sprida i sociala medier så mycket som möjligt. De lider i alla fall inte någon brist på fantasi. Gamle Baron Múnchausen borde vara grön av avund.
Utmärkt sammanställning av judiskt ljugande, som obegripligt nog många tror på. Men sen internet kom, så är deras ödestimme närmare än nånsin.
När väl hjärntvätten släpper hos mänskligheten, så blir det som den störste förutsåg, “Min ande kommer att resa sig ur graven, och världen kommer att se, att jag hade rätt”!
@Rayne Det var Joseph Hirt. Det finns många bekräftelser på internet under
“Joseph Hirt admits he lied about being an Auschwitz survivor” Han var ju aldrig i Auschwitz. Men jag hittade inte intervjun där han sade det var verkligheten i sin fantasi. En annan lögnare finns under “Herman Rosenblat Holocaust lie exposed”
Rosenblat, var det han med äppelhistorian?
Målningen visar att de äter Hamans öra. Vem va Haman?
Persisk kung som förråddes av hustrun esther, en 5ekolonande talmudinna utsänd av den tidens sanhedrin/“de vise”…
Glöm inte de miljontals lampskärmar som gjordes av judeskinn.