Premiärministern tvingades avgå efter en serie av skandaler - nu tros han ta över Nato

Läs hela artikeln på Nordfront: Premiärministern tvingades avgå efter en serie av skandaler – nu tros han ta över Nato

Blev känd för korrupt leverne och för att köra över folket • Nu belönas han av globalisternas krigsorganisation.

Det är ju fan skrattretande, men samtidigt hoppas jag att det är sant. Jätteroligt när fienden skjuter sig själv i pannan.

Nu citerar jag fritt från den störste som skrev en bok som heter Min Kamp: Han skriver där att parlamentarisk demokrati handlar bara om en sak: Att folk ska välja bland en massa partier som inte företräder folket utan företräder JUDISK makt och frimurare, och bland dessa (((partier))) ska sedan bildas en majoritet i parlamentet, och sedan kan dom bestämma vad fan dom vill. och dessutom vad som är ännu värre: Det dom bestämmer bestäms inte av rövslickarna och lakejerna som kallas politiker, utan allt viktigt bestäms av JUDISK makt och frimurare, även kallat Illuminati, som INTE ens sitter i parlamentet utan som äger bankerna, medierna och politikerna.

1 gillning

Blekfet globalist.

Mvh

:smirk: