Polisen trycktes tillbaka under restriktionsprotest

Läs hela artikeln på Nordfront: Polisen trycktes tillbaka under restriktionsprotest

Många upprörs över restriktioner • Delstaten planerar utesluta ovaccinerade ur samhället enligt premiärministern.

Helt ohämmat pratas det om diktatur!

1. Covid-19 är en vanlig återkommande säsongsinfluensa.

2. Det finns inget vaccin som är effektivt mot denna säsongsinfluensa. Skulle i så fall vara det ryska Sputnik V, utvecklat av det ryska Gamaleya-institutet som bla skapat vaccin mot rabies, TBC och polio. De andra “vaccinerna” är “läkemedel” som måste tas livet ut? I Israel håller man på att ge fullvaccinerade judar en tredje dos, men återkommande boosterdoser finns redan på dagordningen.

Jag kommer aldrig att tillåta någon att spruta i mig ett gift bestående av spikproteiner som kommer att bryta ner min kropp. Det finns en enklare väg: Lev sunt, undvik folksamlingar (särskilt rasfrämlingar och kollektivtrafik) och gå långa skogspromenader så här i svamptider, men se upp, även i vår förut trygga natur lurar Svarte Pegger.

1 gillning

pratas om diktatur, det är ju för bövelen kommunistdiktatur rätt upp och ner! :rage:

2 gillningar

bra med folk som har vanligt bondförnuft! Heder åt dig! :+1:

1 gillning