Läs hela artikeln på Nordfront: Polisen lägger ned utredning mot AFA-ledaren Tor Alsén
Vänsterextremism • AFA-ledaren Tor Alsén utreds inte längre för brott och har fått skyddade personuppgifter av Polismyndigheten.
Hedervärda personer enligt shomrim
Japp, troligtvis förstod de att de har samma mål och vilja.
hur många står bakom mig när jag säger revolution??
följ mig och vi kan stoppa skiten som händer våra barn
order revolution är ju något revolutionerande i sig. det antyder att en stor förändring är på väg. och det är ju bibliskt. står tex att Jesus sagt att (vissa av?) de som kommer in till kungariket gjort eller gör så genom slagsmål. sen är ju frågan hur Jesus menar och här har vi Den Helige Anden som hjälper oss, är jag troende på.
och jag har möjligen liknande tankegångar som dig, förutom att jag inte föreslår folk att följa mig (nåja, har några tusen uppraggade på sociala medier förvisso - enligt deras regler/ordsdefinition) men i bibeln står det typ, följ inte de som gör det onda - ty de har inte sett Gud" och då jag brukar säga att jag är ett vittne till Satan så är det väl kke inte ett större problem, men säger ibland att jag sett Jesus också. faktiskt.
när det kommer till vilken fråga jag tror skulle vara verklight revolutionerande så är det såklart att folket vänder om till Jesus i omvändelse och med gott samvete. men från ett mer värdsligt sett (som om jag visste) lutar jag åt att om vi lyckas vända detta folkmord vi står inför (satans aborter) till dess rätta plats - abort är mord. det är levande människor i kvinnornas sköten. ist för som det är nu typ “det pågår en debatt om när livet börjar” - så tror jag det kan leda till under och mirakel. som om Sveriges flagga verkligen är ett tecken från Gud.
när det kommer till skyddade uppgifter från Polisen så är det väl mer ofta än sällan man får det om det faktiskt finns folk som vill behandla en med våld (inom hämnd/sk heder) än tvärtom. och jag kan tycka det är vettigt. även om jag inte fått tummen ur att ansöka själv med mina oräkneligt antal direkta dödshot i bagagen.
This shit head only speaks the baseball batt language.