Pär Öberg har vittnat i Breivik-förhandlingen

Läs hela artikeln på Nordfront: https://nordfront.se/par-oberg-har-vittnat-i-breivik-forhandlingen

“Systemet måste ta sitt ansvar” • Hör Öbergs vittnesmål i Breivik-förhandlingen.

Helt rätt Pär Öberg!

1 gillning

Intressant vittnesmål. Vilka är oddsen att t.ex. SVT återger detta i Rapport eller Aktuellt?

Bra tal Pär,du levererade som vanligt!

Förövrigt censurerade dom Breiviks tal? Det får mig att bli ännu mer misstänksam. Vad är det dom försöker dölja?

ABB begick sitt vansinnesdåd den 22 juli - INTE 22 JUNI som Öberg säger.

Det är lätt hänt att man tar fel på datum, men sen blev jag ännu mer förvånad:

ABB kan alltså söka medlemskap i NMR och få en individuell prövning. Jag trodde det fanns vissa röda linjer även för NMR och att vissa inte ens kommer ifråga.

Krigsförbrytaren och massmördaren Barack Obama nästa?

Har man aktivt mördat medlemmar ur sitt eget folk på det sätt som Breivik gjort då har man inget i en folkgemenskap att göra. Man kan påpeka att de han tog kol på inte uteslutande måste varit vita eller pro-vita, men skulle man ens tänka tanken att erbjuda en som massmördat sitt eget folk medlemsskap i en organisation så begår man en mycket ofolklig handling. Jag tror att Öberg skulle vilja gräva i sanningen om Breivik, motiven och hur han behandlats i fängelset, dock inte att han skulle vara lättövertalade gällande medlemskap. Förövrigt tror jag inte att Breivik kommer ut, det hade han i varje fall inte förtjänat.

2 gillningar

Menar du att det finns en vilja i Nordiska motståndsrörelsen att värva Breivik som medlem?

Breivik mördade vita unga norskor och norrmän + några arabiska Hamassympatisörer, men inte en enda jude enligt vad som är känt.

Om inte jag missminner mig så står det palestinska folket och Hamas oss och NMR närmare ideologiskt än den judiska förtryckar- och apartheidstaten Israel.

Varför ens ödsla en tågbiljett för att gulla med den där sabbatsgojen?

Öbergs förhör censurerades också

1 gillning

Nej och det var inte det herr öberg sa

Har du, Kurt, även kontot Operation G?

Jag förstår inte riktigt syftet med utfrågningen och jag förstår ej organisationens syfte att faktiskt delta i detta spektakel. Låt ABB ruttna i fängelset i en isoleringscell. Skicka in ett rakblad när han är som mest nere så gör han säkert jobbet själv.

Nix och noll såvida dom inte lyckas fulklippa på nåt sätt förstås. Annars tiger man nog hellre ihjäl det.

SVT kanske gör en grej av att Öberg missuppfattade en fråga.

Nej, det vore det sämsta. Det finns antagligen mycket Breivik skulle kunna berätta om han kunde undslippa den judiska manipulation han är satt under.

Det finns individer som man inte ens bör ta i med tång om man inte vill medverka till att onödigt svärta ned en politisk rörelse som redan är utsatt för den grövsta anti-kampanj som man bara kan tänka sig. Det är nog inte så värst många nationella som skulle anse att den norske terroristen och massmördaren Breivik är lämplig som medlem i NMR ens som ett slags dåligt skämt. Förstår att vittnesmålet via telefon från Sverige där Pär Öberg lämnar några personliga tankar kring det som ABB:s försvarare undrar över, förmodligen har varit föremål för censurering och därför nog påverkat bilden man får av det hela. Det ska Ska bli mycket intressant att höra Pär Öberg berätta mer om sitt deltagande i Breivik-karusellen i kommande avsnitt av Radio Nordfront.

1 gillning

Jag tror vissa här missförstår vad Öberg sa. Precis som alla andra har Breivik rätt att ansöka om medlemskap i Motståndsrörelsen om han nu vill det. Organisationen gör alltid en individuell bedömning och det finns ingen garanti att man får gå med bara för att man får ansöka. Ett alldeles för belastande brottsligt förflutet är en av anledningarna till att människor sedan kan nekas medlemskap.

1 gillning

Tror inte han fått order av en judisk sekt men att har varit och är en counterjihadist och sionist råder ingen tvekan på. Hans ord skulle inte bidra med ett skit. Vad gjorde vi ens på rättegången? Brevskriva med breivik? Jag köper att vi inte bör ta avstånd för något som vi inte ens har något med att göra. Men att åka till Norge för att vittna? Va fick vi ut av det? Vann vi något på de?

1 gillning

Menar du att han är en helt självständig sionist som deltagit i en mycket stor psykologisk operation som den i Oslo och på Utöya den 22 juli 2011?

1 gillning

Nej jag tror inte han haft något nätverk bakom sig. Vad är det avancerade han har gjort? Han har lagt flera bomber i och utanför regeringsbyggnaden i Oslo. Explosionerna sker 15.40 säg att han detonera dem på plats. Då tar det 40 minuter att åka ut till utöya från Oslo centrum. Han byter om och allt och förbereder sig. 18.07 inkommer första larmet om att någon skjuter med pistol på lägret. Säg att han börja skjuta 18.00. Sen har han sina vapen och börjar sitt uppdrag att skjuta så många han kan med sitt automatgevär. Vad skulle detta nätverk ha gjort åt honom som han ej kan fixa själv? Jag tror och är ganska övertygad om att han är en sionist och muslimhatare vid tidpunkten. En frimurare ett avskum. Men inget i detta tyder på att han fått några direktiv eller order.

1 gillning