Paludan tänker elda koran i England

Läs hela artikeln på Nordfront: Paludan tänker elda koran i England

Ramadan ska inledas med att “horboken står i lågor” • Protesterar mot kalabalik när skolelev tappade koran på golvet.

Jepp, brinn horbok! Brinn! Rasmus P är förmodligen den bäste baklastaren i detta land.

För mig får han gärna bränna dyngan! Jag har ingenting emot att se arga muslimer.

1 gillning

Rasmus Paludan åker alltså på koran-brännar-turne’ till England. Ska bli intressant att se hur detta spektakel artar sig. Han får nog ta på sig dubbla skottsäkra västar kan man tänka…

1 gillning

Som jag sagt alltid: denna grabben har bollar av stål, vad man än tycker om hans sionism och annat skräp i bagaget.

Hoppas att pederasten inte backar. Bara bränn skiten. Den är så dålig att den inte förtjänar annat. Hoppas även att Samnytt inte backar i konflikten med den ökände djurplågaren. Honom vill jag se åka boskapsvagn till Finspång.

1 gillning

blobben e antisemit, så inte konstigt itset bränner koranen. talmudan är den ‘manliga’ motsvarigheten till greta och de två har sina historiska motsvarigheter i rosa luxemburg o liebknecht, virket till alla eldhärdar i Tyskland på 20talet