Özz Nujen tvingas be om ursäkt - ska ha kränkt flicka i publiken

Läs hela artikeln på Nordfront: Özz Nujen tvingas be om ursäkt – ska ha kränkt flicka i publiken

Stoppade hela föreställningen för att en flicka letade i sin väska • Ber nu om ursäkt “om någon tagit illa upp”.

En del idioter verkar få hålla på i evigheter i kulturkretsar.
Han borde väl åka till norra Syrien och kämpa för ett Kurdistan.

2 gillningar

Använde han möjligtvis ord som knulla och horunge? Kan vi inte ara skicka honom till Erdogan och säga att han är med i PKK? Fast då kanske han godkänner vårt medlemskap i Nato.

1 gillning

Ett av hans bästa skämt! Nazisterna gjorde om mig till patriot! Dom slog mig så jag blev gul och blå! Låt turken få vår patriot!

1 gillning

Flickan letar i sin väska efter medicinen, något som irriterar Özz Nûjen. Han avbryter föreställningen, vänder sig direkt till flickan för att fråga vad hon letar efter.

– Hon som inte ville synas eller bli uppmärksammad blir påhoppad, berättar mamman.

– Hon ville inte säga vad det var för sorts medicin, utan säger att den är mot hennes allergi.

”Håriga män från Kurdistan”

Men Nûjen nöjer sig inte med flickans svar, utan vill prompt veta vad det är för medicin hon tar.

– Han frågade: ”Vad har du för allergi? Är du allergisk mot håriga män från Kurdistan?” berättar mamman.

Lustigt. Hans publik är alltså lika lättkränkt och stollig som han själv :sweat_smile:

Förut drev Nujen och några andra med Efterlyst för att man vågade hänga ut invandrare som begår brott. Idag kan ju inte det klippet ha åldrats väl

1 gillning

Det är väl ingen normal människa som går och ser på den där så kallade skådespelaren frivilligt var direkt tanken, och så var det också. För publiken bestod ju endast av ditkommenderade skolelever för att ta del av skattefinansierad hjärntvätt. Det är då inte det minsta konstigt om elever behöver allergimedicin av något slag för att orka sitta och se på sådant där värdelöst dravel. Psykisk misshandel är vad det hela handlar om när svenska elever ska behöva utsättas för sån där bedrövlig behandling.

3 gillningar