"Obama Presidential Center" drabbar fattiga - inte minst svarta - i Chicago

Läs hela artikeln på Nordfront: "Obama Presidential Center" drabbar fattiga - inte minst svarta - i Chicago

Ängslig kritik mot Obamas skrytbygge • Arsenal av riktade skatte- och avgiftsbegränsningar tros hålla svarta kvar.

Den knarkande homosexuelle mulatten och före detta CIA-agenten Barry Soetoro (Barack Hussein “The long-legged mack daddy” Obama) är den största bluff som hittills olagligt varit president i USA, landet som inte har någon rätt att existera enligt legendariske schackvärldsmästaren Bobby Fischer.

Obama ÄR INTE USAs FÖRSTA SVARTA PRESIDENT!

Han är mulatt, liksom den nuvarande vicepresidenten Kamala Harris.

Vill man se Obama som nger så kan man göra det, men man kan likaväl se honom som vit. De flesta ngrer i USA ser honom som vit, medan de flesta vita ser honom som svart.

Typiskt för någon som inte har någon raslig hemvist, är att den agerar endast utifrån sitt ego eftersom någon ras- eller folkgemenskap inte kan komma ifråga.

Han är som klippt och skuren av de ljusskygga.

nu är väl inte min förståelse detsamma som den verkliga verkligheten, men lite lustigt är det att jag - mig veterligen - såg hans officiellt deklarerade presidentperiod, som om det vore att någon annan, iaf George Bush, var president.

sen är det rätt märkligt med negrer. och så kommer han här med hologram och skit. haha, den phan. tjena moss, jude.