Ny webbsida synliggör judisk makt

Läs hela artikeln på Nordfront: Ny webbsida synliggör judisk makt

Bidens alla barn gifta med judar • Dominerar bland donatorer och extremt överrepresenterade i regeringen.

Judar i långa banor, gamla nyheter att det sitter sådana och styr och låtsas att det finns en demokrati. Det kanske är dags att det vita folket sätter ned foten och förklarar att det skattebetalande folket är mäktigare än en liten grupp sluga filurer. Det är kanske dags att arbetare i varje sioniststyrt land skakar av sig gamla synsätt och granskar makten. Banker, fackföreningar, media, medicinföretag, elförsörjning, bränsleproducenter, matproduktion allt styrs av samma lilla privata klick. Det är dags att vanligt folk frågar sig om den sionistiska kapitalismen är vad världen behöver. Kanske borde egentligen skattebetalarna bestämma själva. Men det verkar som att covid-diktaturen och dess omänsklighet börjat verka till slut. Förtryckare har inte en evig makt fast det kanske kan verka så. Misshandel av de som inte vill förgifta sin kropp med bluff-vaccin, till slut så brukar folk få nog. Det finns väl ingen anledning att ständigt krypa och göda en liten elit utan att ens ifrågasätta varför.

det finns “judar” och det finns judar.

en får läsa bibeln, inse att Herrens relation med människor är en upp&ned bana med Sitt folk, och meditera om Hans Ord och önska upplysning genom Helig Ande. det kommer, i Jesus Namn - det tror jag. förlösningen är en process.

sen är det klart att den som har kontroll över “världen” kanske sällan är vår bäste vän, men det om att vi ska be för våra fiender då? samt gentemot landets ledare?

Det ser något bättre ut på Trumps stamtavla, tror jag, men å andra sidan är han “den mest judiske presidenten någonsin” enligt hans egen bedömning. Bla har han utropat Jerusalem till Israels huvudstad, skänkt de ockuperade Golanhöjderna till Israel, benådat sin kriminelle judiske svärfar som satt i fängelse när han avgick och försökt lura av de ockuperade palestinierna deras sista landområden, för att ta några exempel.

Sleepy Joe Bidens son Hunter Biden är inte längre gift med sin judinna, men de har en dotter tillsammans och hon kvalar in som rasren judinna (om nu ren kan användas i sammanhanget). Hunter ägnar sig numera mest åt knarkorgier med billiga horor nu när hans far äntligen kommit på grön kvist, enligt välunderrättade källor.

I verkligheten är det tvärtom:

@ettavgudsbarn123 Nog finns det judar av många sorter och även sionism. Hur som helst har en ny artikel / inlägg på nedanstående länk inom det religiösa som tar sikte på Jesus och det judiska folket. Många orkar inte alltid med religiöst snack. Förstår detta då forumet i mycket väl mest är inriktat på det världsliga och det politiska läget.
Gud, Jesus och Satan - Fri diskussion / Övrigt - Nordfront forum
Det blir nog mer ordning om man separerar politik och religion.

1 gillning

Genialiskt initiativ av de som ligger bakom detta. De finns på Instagram också.

Jag pratar inte om judens verklighet, utan om den verklighet som man kan se och ta på.

Nej, du pratar om en verklighet du uppenbarligen inte förstår. Tror man att Jesus var jude och Trump en av dom så har man fattat noll. Punkt!

Du verkar vara helt loss i kolan. Har jag påstått att Trump är jude?

Har jag påstått att du påstått det? Dra i dig lite mer kola du… :crazy_face:

Ska vi hålla en seriös debatt eller vill du bara spela pajas? Scrolla upp och läs vad du själv skriver och vad jag ifrågasätter och med vilken information. Du påstår att DJT:

vilket jag kunde vederlägga genom att hänvisa till en specifik tråd om just Trump, där du istället svamlar om att Jesus var jude, vilket jag försökt förklara för dig inte heller är sant. Har du förstått nu?

Ta din medicin och gå och lägg dig!

Varför inte bara erkänna att du inte kan posta någonting som leder dina påståenden i bevis, “Andersson”?

Du är ta mig fan ett av de mest misslyckade hasbaratroll jag någonsin kommit i kontakt med. Hur mycket får du betalt för att spamma ihjäl det här forumet?

Vem skriver i sak och vem spammar av oss två?

Bevisa att jag har fel eller håll käften! Tack!