Ny dokumentär: Makthavarna du aldrig valde

Läs hela artikeln på Nordfront: Ny dokumentär: Makthavarna du aldrig valde

Palaestra Media granskar storfinansen i ny dokumentärfilm • Globala fondjättar och enorma lobbyorganisationer.

Väldigt bra film i mitt tycke. Filmen borde, om folk varit lite lyhörda och kanske till och med haft en liten liten misstanke att något inste står rätt till, kunna få de mest rabiata av konspirationsmotståndarna tt vakna till. Men nej, Svenne Banan röstar som han alltid gjort och hjälper omedvetet till med att få folken förslavade.

Inlägg raderat på grund av för mycket negativa spekulationer om en offentlig person. Kritik mot offentliga personer ska vara saklig och om den är allvarlig framföras i eget namn.

/Admin

2 gillningar

Jag tycker filmen är bra och bör rekommenderas, även om det inte var mycket nytt för mig.

Det finns de som hävdar att ord om judisk makt, bara är konspirationsteorier…
När man har sett den här dokumentären vet man vilka det är som styr världen, om man nu mot förmodan kanske inte visste det tidigare. Här står de sluga och förklarar sina visioner och planer för världen. Detta i till synes samklang med den ideologi som utformades av judar för att skapa en stat åt de internationella. Många steg har sedan dess tagits för att utöka judiskt inflytande för att helt uppenbart anpassa världen till judiska skrifter, och dess tal om en värld styrd av de så kallade utvalda. När man sedan söker sig tillbaka i tiden och läser: Sions vises protokoll ser man att dagens finanselit redan var etablerad och att planer för sionistiskt världsherravälde funnits länge. Makthavarna du aldrig valde är en intressant dokumentär som belyser vikten av att se, lära och tänka själv. Länk till, Sions vises protokoll: Sions-vises-protokoll.pdf (nordfront.se)

Som någon skrev på Flashback nu precis, i tråden:

“Bör man dock ana ugglor i mossen att detta (dvs denna dokumentär) tillåts på youtube?”

Fundera en stund över det…

Dokumentären ifråga är för oss nationella mest välkända fakta, och kanske lite av typen skåpmat, allt har på nätet redan presenterats på olika sätt för länge sen, men låt säga att det var ett fritt land och dokumentären gick på SVT varje vecka fram till valet. Då skulle säkert fler inse att demokrati är något som kanske aldrig har existerat…

Jag vill poängtera och förtydliga att jag INTE menade (när jag citerade vad någon skrivit på Flashback om att det är skumt att denna dokumentär tillåts på Youtube) att innehållet i dokumentären inte skulle stämma, utan snarare som att: varför låter dom just Jonas Nilsson, komma undan med det? Dvs varför tar dom ned massa andra judiskmakt-kritiska dokumentärer, men INTE Jonas Nilsssons / Palaestra Medias judiskmakt-kritiska dokumentär? [CENSURERAT]

@Analys - Vi vill inte ha personkonfliktskampanjer på forumet. Så håll eventuell kritik mot offentliga personer kort och saklig.

/Admin